HackersEllite Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 He igjen.. Viser till tidligere artikkel.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244949 Har testet litt.. og har gjort det jeg fikk beksjed om boote på windows xp cd'en, og så kjøre reparasjon.. Men. Han sier han ikke finner noen hardisk.!? verken ved instalering elller reparasjon... Er feilen større enn forventet..!? Som sagt tidligere.. når jeg starter kommer det en blå skjerm.. Dette er er beskjeden jeg får.. UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME ... og masse mer.. Er veldig takknemlig for svar... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tyder på at Hden er feil jumpret(det var det til meg når jeg hadde dette problemet på AMD64). Jeg sendte inn HD på rep, og når jeg satte den i etter Komplett.no hadde fixet den virket den, og Windows startet. Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 K.. men.. hardisken funket for 4 timer sia...!?? Hvordan kan den ha gått gærli..!? Lenke til kommentar
moav Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gå inn i BIOS og se om de finner disken din der! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det virker som disken er defekt- Det finnes diagnose-progz for de fleste produsenter, som du kan laste ned og kjøre i DOS-modus og som kan fortelle mer om hva som er skjedd. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Tyder på at Hden er feil jumpret(det var det til meg når jeg hadde dette problemet på AMD64).Jeg sendte inn HD på rep, og når jeg satte den i etter Komplett.no hadde fixet den virket den, og Windows startet. Du sendte vel ikke inn HD til Komplett bare for og få flytta en jumper? Endret 16. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå