BA1 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare problemet, men altså... Prøver å modifisere bildeopplastinga til CuteNews scriptet. "Admin"-panelet til CuteNews vert styrt av Index.php som kaller opp ulike moduler etter kva oppgåve du ønskjer å utføre, f.eks. addnews for å leggje til nyheiter og images for å leggje til bilder. Eg har lagt til ein ny modul "endrebilde.mdu" der ein skal kunne lage thumbnails og endre størrelse på bildene. Når ein "går inn på modulen" kjem det opp eit sjema der ein kan velge maks bildestørrelse på org. bilde og thumbnail og så velge bilde. Denne informasjonen blir lagra i variabler som eg ynskjer å sende til eit EKSTERNT script på min server (eg kaller det her lagthumb.php) ved å bruke <form action="lagthumb.php" method="GET"> Og så vil lagthumb.php lage thumbnails osv. Problemet er at når eg har f.eks. action="lagthumb.php" så prøver scriptet å sende filen til denne url'n: /minserver/cutenews/index.php&mod=endrebilde/minserver/cutenews/thumb.php" Første del ("/minserver/cutenews/index.php&mod=endrebilde") må altså bort... Korleis gjer eg dette? Eg vil altså laste scriptet som eit eige script, ikkje ein modul eller noko slikt... Håper nokon kan hjelpe... berre spør viss noko var uklart... Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Fekk det til å fungere når eg starte url'n i "action=" med HTTP://, men vil gjerne sleppe dette, altså bruke relative url'er, f.eks. "./../lagthumb.php" , løsning på dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå