Lars :) Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kanskje det er et program som gjør at denne feilen kommer?! Leste litt i crash info'en at et program som heter 3ivx gjorde som at jeg fikk denne feilen, men når jeg slettet programmet, gikk det helt fint å starte opp spille, fikk ikke denne feilen lengere. Ellers så er det RAM'en det er feil med. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skjedde med meg til tider fordi CPU-en min var for varm under max-load, og en gang skjedde det hele tiden siden hard-disken var gåen--- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Når jeg tenker meg om, fikk vi ny vifte etter lynnedslaget (se forrige post) mulig at prossoren din er overopphetet eller no sånt.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk det da jeg testet en ikke helt god rambrikke. Den funket ikke i maskinen til faren min (han fikk bluescreen stadig vekk), så jeg testet den i min. Fikk ikke bluescreen, men prgrammer ble ustabile. Og den meldingen der kom stadig vekk i wc3. Da jeg tok ut brikken igjen, funket alt normalt. Hvis du har 2 rambrikker, prøv å bare ha én i av gangen. Eventuelt prøv å få lånt ram av noen andre. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Takker for alle svar. Har funnet ut at minnebrikkene er i orden, problemet ligger hos Windows XP. Skal som sagt formatere om ikke så lenge, blir nok i sommerferien. Har en del å gjøre fremover, 4 eksamener, hvorav 3 er skriftlige. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Har da ikke noe med hardware å gjøre? Flyttes. Jo, dette kan godt vere et hardware problem. En venn av meg opplevde det samme sjøl gjennom et heilt lan, og ved å fjerne en del støv i CPU kjøler, samt la PCen stå open - så funka alt finfint... Skjekk dine temps Opplever det også ved ustabil CPU, f eks ved overklokking. Endret 29. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har også samme problem og det er ikke rammen.Det har jeg nå sjekket.Det virker som alle her kan ha problemer med Cpu?Jeg for min del har lurt på cpu siden den har alt for høy varme.Det har også foverret seg med tiden. Det kan også være et et software problem med Warcraft 3 da det er her det skjer for meg også.Nå spiller jeg jo også kun det spillet for tiden!! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 For å sjekke en annen ting, har alle som har hatt problemet Gf4 kort? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Etter å ha vært ute på Battlenet å lest så har en del samme problem,men løsningene spriker veldig??Noen har fikset det gjennom lydkortforandringer,andre gitt rammen 2.7volt ellr 2.8volt.Andre har skiftet rambrikke og det har funket.Jeg har som sagt skiftet rammen,men det var ingen forandringer.Det eneste er at det virker som om flere har Twinmosram?Kan det være problemet?? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har hatt det problemet selv et par ganger, men da var det mapet det var noe galt med. Skjer problemet bare med custom maps eller skjer det når du spiller vanlig 1vs1, 2vs2 osv. ? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg henviser til en side på internet der Blizzard prøver å løse problemet.Jeg har nimocodex og de fraråder det.Andre som har Nimo? http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0649p1 Prøver nå å spille 1vs1 og 2vs2. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har hatt det samme problemet, det jeg måtte gjøre for at jeg fik til og funke er følgende: Jeg sjekka først hvordan ram jeg hadde. Fant ut at jeg hadde 2xPC3200 RAM. Så putta jeg de 2 rambrikkan i de 2 siste slottan på hovedkortet (fordi det er dual channel.Les i hovedkort boka som følger med), det hjalp. har ikke fått problemet siden. Eller så kan du oppdatere windows, en kamerat av meg måtte gjøre det. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har hatt det samme problemet, det jeg måtte gjøre for at jeg fik til og funke er følgende: Jeg sjekka først hvordan ram jeg hadde. Fant ut at jeg hadde 2xPC3200 RAM. Så putta jeg de 2 rambrikkan i de 2 siste slottan på hovedkortet (fordi det er dual channel.Les i hovedkort boka som følger med), det hjalp. har ikke fått problemet siden. Eller så kan du oppdatere windows, en kamerat av meg måtte gjøre det. Har du asusHk? Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det ser ut som det er rammen som svikter hos folk, kjør ramtest og kjøp dere nytt ram så blir det mer Wc3! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har nå sjekket alt mulig med dette problemet.Etter å tatt en biosoppgradering virker det som om problemet er løst med mitt asus 7....Deluxe kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå