Lacim Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Har et lite problem med Warcraft 3 - The Frozen Throne (og Reign of Chaos også). Enkelte ganger når jeg spiller, spesielt online bugger spillet seg, jeg havner ut på skrivebordet i Windows, og får denne feilmeldingen: Utrolig irriterende. Har naturligvis nyeste patch, 1.15. Noen gode råd til hva som kan gjøres? Plagsomt å falle ut når man er midt inne i en godrunde på Battle.net Edit: Ja, jeg har Reign of Chaos og The Frozen Throne originalt. Edit2: Postet i "Annet om Hardware" fordi det kanskje kan være et hardwareproblem, hvem vet... Endret 16. mai 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 reinnstaler å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Har prøvd det også...Tror det er noe annet som holder på. Skal sies at dette kom hyppigere etter v.1.15 patchen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har da ikke noe med hardware å gjøre? Flyttes. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmm, æ får den feilen når æ spiller me mine kamerater på warez-versionen min (ps. har lovlig ROC og TFT), noen baner krever over så høy version tror æ pga. nye triggers og sånn i world editor.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmm, æ får den feilen når æ spiller me mine kamerater på warez-versionen min (ps. har lovlig ROC og TFT), noen baner krever over så høy version tror æ pga. nye triggers og sånn i world editor.... Hjelper jo pent lite å vite hva som skjer med piratversjonen din når dette dreier seg om en lovlig versjon, da. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Enig med JayHeM. Når jeg spiller på Bnet må jo alle ha nyeste versjon. Tror dette er et problem av en viss utbredelse, en del som sliter med det har jeg hørt. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hm... Kan tenke seg at det kan være noe problem med rammen. En kompis av meg får den feilmeldingen stadig. Han kjørte memtest86 og fant ut at det var noe galt med rammen hans. Du kan laste det ned her. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hadde akuratt samma problemet før jeg også. Begynte med at jeg ble kasta ut til desktop etter at det var en viss mengde units på mappet. Spilte mye Tower Defence og hadde et map jeg digga veldig Og merka at jeg ble kasta ut i tidligere og tidligere lvl. Testa da ramn'en, fikk en del errors, tok ut 128mb synderen og siden det har jeg aldri fått en "fatal error" i wc3. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Skal få testa det i mårra... Råttent hvis en brikke har tatt kvelden, men ikke verre enn at jeg må returnere den til butikken. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 tok en memtest86. Ingen feil der. Tok riktignok bare en test, altså standard. Tok rett over 10 minutter. Tror jeg skal formatere om ikke så lenge, har hatt samme installasjon i nesten 2 år Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Prøv å reinstalle hvis du ikke allerede har gjort det. Det holder det borte for en stund Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 tok en memtest86. Ingen feil der. Tok riktignok bare en test, altså standard. Tok rett over 10 minutter. Tror jeg skal formatere om ikke så lenge, har hatt samme installasjon i nesten 2 år Hjelper lite det, la memtest86 stå på i hvertfall 12 timer. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har opplevd dette jeg også, men da er det spesielle maps som ikke fungerer. Hvis jeg feks. er på LAN så detter alle ut samtidig når de prøver å joine. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 åh, den feilen fikk jeg også (men en gang jeg startet Warcraft 3 tft), hadde installert 1.15 patchen. Har ingen ledige disketter å sette memtester'n på Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får den feilen der jeg og! Den kommer og går, nå i det siste har jeg ikke hatt den mye.(Spilt mye 1v1 i det siste) Har overklokka RAM/CPU en god del, kan det ha noe med dette å gjøre? (AMD xp 2500+ @ 11*200 MHz) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får den feilen der jeg og! Den kommer og går, nå i det siste har jeg ikke hatt den mye.(Spilt mye 1v1 i det siste) Har overklokka RAM/CPU en god del, kan det ha noe med dette å gjøre? (AMD xp 2500+ @ 11*200 MHz) Hei! Jeg hadde også det problemet en periode(Hadde klokka rammen), men det ble fiksa når jeg klokket ned igjen. Prøv det. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ... Funket ikke eller fordi jeg "hater" spillet, men alle de andre som er på LANet krever at jeg blir med Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) jeg hadde samme problemet... men det gikk bort etter at jeg fikk igjen pc'n fra reperasjon... (lynet slo ned i huset så jeg har levd uten pc'n i over en uke... men det skulle vel egenlig ikke ha noe emd det og gjøre vel.. hmm... tenke.. EDIT: når jeg tenker meg om, hjalp vel dette egentlig ingen så.. men men Endret 19. mai 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ingen som har en konkret grunn til at det skjer, og hvordan det kan fikses? En kompis av meg får alltid den feilen når han spiller mer en 30 minutter elns. Det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå