Gå til innhold

Problem med hdd

Anbefalte innlegg

Eg har formatert c: i samanhenga av å legge inn windows xp. Eg hadde ein 40gb hardisk som var partisjonert opp i 3 dela. EG starta innstalasjonen so velgte ej formater c: ( forandra ikkje noke på partisjonane).

So når eg var ferdi og kom inn i windows får eg ikkje tilgong til dei 2 andre partisjonane på hardisken. Der er NTFS på alle partisjonane.

Saken er att det ligger 1000 vis av familiebilder og viktige program og filer inn på den hardisken. So har noken noke tips ?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går inn på "Manage" eller no sånt og ser hva som står i harddisk oversikten.... Om de viser her lixom? Tror det var høyreklikk Min datamaskin, og Manage/Behandle. Deretter diskbehandling. Der står det info om partisjonene dine....

Endret av dchwel
Lenke til kommentar
Ka for eit program skal eg bruke so er enkelt å brukervennlig da? til få tilbake data..

GetDataBack for NTFS fra Dataguard er nok tingen å bruke. Sinnsykt bra program... desverre koster det litt. Men med tanke på at det er uerstattelige familiebilder på den disken, er det mest sannsynlig verdt det. I tillegg har du programmet hvis ting skulle treffe vifta igjen ved en senere anledning...

Har brukt det selv, og er veldig fornøyd. (Vær obs på at ikke alle filene nødvendigvis kan reddes... men flesteparten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...