TRAM Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Bruker Win98 SE/ IE 5.0 Pleier lese innlegg ved å høyreklikke/ Åpne i nytt vindu, fordi det er praktisk - men da registreres ikke postene som lest, og paranteset med ant. ulest endres ikke i forumet. Noe som kan gjøres med det ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: TRAM skrev (2002-04-09 08:15):Bruker Win98 SE/ IE 5.0Pleier lese innlegg ved å høyreklikke/ Åpne i nytt vindu, fordi det er praktisk - men da registreres ikke postene som lest, og paranteset med ant. ulest endres ikke i forumet.Noe som kan gjøres med det ? grunnen til at det ikke opdateres er at du ikke opdaterer siden. trykk f5 eller "refresh"... eller bruk frames versjonen, da slipper du å åpne i nytt vindu :smile: Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 ...nok èn med bredbånd og fast oppkopling ? Med det mener jeg ISDN = tilmålt tid, og refresh tar nettopp dèt - frames ...joda, men en 'ørken' av hvitt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: TRAM skrev (2002-04-09 23:02):...nok èn med bredbånd og fast oppkopling ? Med det mener jeg ISDN = tilmålt tid, og refresh tar nettopp dèt - frames ...joda, men en 'ørken' av hvitt. Greit nok, men det er ikke så mye annet å gjøre med det. Når du åpner postene i et nytt vindu vil hovedvonduet ditt med postlista fortsatt ligge urørt i cache og da er det jo ikke så rart at inholdet på side ikke endrer seg. Det er det samme hvordan forumet er oppbygt; velger du å gjøre det på denne måten er det det resultatet du får :wink: Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Er nok riktig det du sier, men scriptingen er ikke særlig powerfull, når man faktisk har besøkt siden som fortsatt viser ulest. Apropos cache ( mens jeg jaktet på det endelige bevis ): - Åpnet startsiden separat ( Google norsk ), og fant der i cachen sweclockers.com Uppgradering av 440BX.url ( som faktisk ikke vises som aktiv link etter kopiering hit ) enter: siden åpner i et annet åpent vindu. Google står fortsatt med urørt startside, men url'n til Sweclockers over. Hvis jeg deretter markerer adressefeltet i Google, og trykker enter, endres adressen til: http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...tive.php?page=3 som er 3dje-siden til artikkelen, og nå har jeg altså 2 like sider oppe med samme url. ...med en litt pussig fremgangsmåte, syns jeg :smile: Som bonus legger jeg til utdrag fra artikkelen: > Tänk på att BX-moderkortet endast har en ATA33-kontroller, vilket betyder att den inte kan tillgodogöra sig kraften i en ny ATA100 eller ATA133-hårddisk. Det finns separata styrkort att köpa, för den som vill göra det. < ...har 3 hovedkort med bx-chip, og de kjører ATA 66/100. [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-04-11 08:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå