Gå til innhold

leste poster

Anbefalte innlegg

Bruker Win98 SE/ IE 5.0

Pleier lese innlegg ved å høyreklikke/ Åpne i nytt vindu, fordi det er praktisk - men da registreres ikke postene som lest, og paranteset med ant. ulest endres ikke i forumet.

Noe som kan gjøres med det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

TRAM skrev (2002-04-09 08:15):

Bruker Win98 SE/ IE 5.0

Pleier lese innlegg ved å høyreklikke/ Åpne i nytt vindu, fordi det er praktisk - men da registreres ikke postene som lest, og paranteset med ant. ulest endres ikke i forumet.

Noe som kan gjøres med det ?

grunnen til at det ikke opdateres er at du ikke opdaterer siden. trykk f5 eller "refresh"... eller bruk frames versjonen, da slipper du å åpne i nytt vindu :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

TRAM skrev (2002-04-09 23:02):

...nok èn med bredbånd og fast oppkopling ?

Med det mener jeg ISDN = tilmålt tid, og refresh tar nettopp dèt - frames ...joda, men en 'ørken' av hvitt.

Greit nok, men det er ikke så mye annet å gjøre med det. Når du åpner postene i et nytt vindu vil hovedvonduet ditt med postlista fortsatt ligge urørt i cache og da er det jo ikke så rart at inholdet på side ikke endrer seg. Det er det samme hvordan forumet er oppbygt; velger du å gjøre det på denne måten er det det resultatet du får :wink:

Lenke til kommentar

Er nok riktig det du sier, men scriptingen er ikke særlig powerfull, når man faktisk har besøkt siden som fortsatt viser ulest.

Apropos cache ( mens jeg jaktet på det endelige bevis ):

- Åpnet startsiden separat ( Google norsk ), og fant der i cachen sweclockers.com Uppgradering av 440BX.url ( som faktisk ikke vises som aktiv link etter kopiering hit ) enter: siden åpner i et annet åpent vindu. Google står fortsatt med urørt startside, men url'n til Sweclockers over.

Hvis jeg deretter markerer adressefeltet i Google, og trykker enter, endres adressen til: http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...tive.php?page=3 som er 3dje-siden til artikkelen, og nå har jeg altså 2 like sider oppe med samme url.

...med en litt pussig fremgangsmåte, syns jeg :smile:

Som bonus legger jeg til utdrag fra artikkelen:

> Tänk på att BX-moderkortet endast har en ATA33-kontroller, vilket betyder att den inte kan tillgodogöra sig kraften i en ny ATA100 eller ATA133-hårddisk. Det finns separata styrkort att köpa, för den som vill göra det. <

...har 3 hovedkort med bx-chip, og de kjører ATA 66/100.

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-04-11 08:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...