Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dataparty og søvn?

RAM

Anbefalte innlegg

Sover opp til 12 timer på LAN jeg. :dontgetit: har ikke vært på TG enda da, men skal til neste år. Blir nok lite søvn da :) Når jeg har privat-LAN så sover jeg i stor og deilig seng. Ingen som vekker meg heller. Når jeg er på "OddaLAN" så går jeg hjem for å sove i samme seng. Sjelden jeg er på andre LAN, men har gått hjem for å sove alle gangene jeg husker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for all del... skal du sove sittende så må du ha noe å lene hodet ditt på...

sovner du hodet ditt faller framover eller bakover så blir du faen så utrolig stiv når du våkner... fy faen så jævlig det er....

Hehe, husker jeg så på en som satt og sov. Når hodet falt bak så kastet han det frem, hele tiden :p Var artig å se på :)

Lenke til kommentar
Det gjorde jeg på forrige TG da jeg måtte passe på alle PC-ene. Satt og spilte Freelancer, og sovna da jeg måtte fly langt. Var en dude som satt og lo av meg. :------(

Jeg kan forstå hvorfor han lo :)

Ikke rart du sovna mens du spilte freelancer.

Får man kjedeligere spill? Kanskje X2 - the treath

Lenke til kommentar

I deres øyne er jeg sikkert en meget kjedelig person. Jeg har vært på LAN 2 ganger i mitt liv. Og i den forbinnelse har jeg opplevet det at jeg ikke sover på LAN.

Når jeg er trøtt drar jeg hjem. Så forbanna enkelt er det.. Uansett LAN er kjedelig, så jeg er der kanske en 3 - 4 timer..

Det finnes da bedre ting å gjøre i helgene... hehe

Lenke til kommentar

På TG som jeg 2 timer under en trapp, så 2 timer i en krok på tribunen, så 10 timer på hotell, og var våken resten...

Konklusjon: Få deg litt kvalitetssøvn, og drit i all den dårlige.

På hjemmelan kommer det litt ann på, men jeg liker å sove på dagen, å sove på en liten sofa eller i en stol er bare dritt, vær heller våken.

Husk at det er mulig å spille et par dager, bare du har det gøy :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...