Sneglen Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 Sover opp til 12 timer på LAN jeg. har ikke vært på TG enda da, men skal til neste år. Blir nok lite søvn da Når jeg har privat-LAN så sover jeg i stor og deilig seng. Ingen som vekker meg heller. Når jeg er på "OddaLAN" så går jeg hjem for å sove i samme seng. Sjelden jeg er på andre LAN, men har gått hjem for å sove alle gangene jeg husker. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 legg deg under pc'en din. på alle LAN'ene jeg har vert på har jeg sovet på golvet/3 stoler samtidig/over tastaturet(meget behagelig)/på kunstgress (FABELAKTIG ANBEFALES STERKT)/på betong golv. 2 timer hver natt eller i noen tilfeller (ikke mange 2-3) så har jeg vert våken en hel helg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 for all del... skal du sove sittende så må du ha noe å lene hodet ditt på... sovner du hodet ditt faller framover eller bakover så blir du faen så utrolig stiv når du våkner... fy faen så jævlig det er.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 for all del... skal du sove sittende så må du ha noe å lene hodet ditt på... sovner du hodet ditt faller framover eller bakover så blir du faen så utrolig stiv når du våkner... fy faen så jævlig det er.... Hehe, husker jeg så på en som satt og sov. Når hodet falt bak så kastet han det frem, hele tiden Var artig å se på Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 Det gjorde jeg på forrige TG da jeg måtte passe på alle PC-ene. Satt og spilte Freelancer, og sovna da jeg måtte fly langt. Var en dude som satt og lo av meg. :------( Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 Det gjorde jeg på forrige TG da jeg måtte passe på alle PC-ene. Satt og spilte Freelancer, og sovna da jeg måtte fly langt. Var en dude som satt og lo av meg. :------( Jeg kan forstå hvorfor han lo Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg sover minst mulig når jeg er på LAN. Men før eller senere sier det stopp. Jeg er ikke så trygg på å sove heller, for jeg er en sånn type som alltid blir køddet med. Men det sier sikkert litt om meg selv også... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 sier bare en ting om sovemedoder på LAN, bruk luftmadrass og sovepose! (men man klarer seg uten søvn, bare det er noe gøy å spille) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Det gjorde jeg på forrige TG da jeg måtte passe på alle PC-ene. Satt og spilte Freelancer, og sovna da jeg måtte fly langt. Var en dude som satt og lo av meg. :------( Jeg kan forstå hvorfor han lo Ikke rart du sovna mens du spilte freelancer. Får man kjedeligere spill? Kanskje X2 - the treath Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Tips til alle, ikke legg deg til å sove på betong gulvet... Jeg gjorde det èn gang, og må bøte resten av livet... Skadet nakken, med andre ord, ha med deg madrass eller feltseng og pute! Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 I deres øyne er jeg sikkert en meget kjedelig person. Jeg har vært på LAN 2 ganger i mitt liv. Og i den forbinnelse har jeg opplevet det at jeg ikke sover på LAN. Når jeg er trøtt drar jeg hjem. Så forbanna enkelt er det.. Uansett LAN er kjedelig, så jeg er der kanske en 3 - 4 timer.. Det finnes da bedre ting å gjøre i helgene... hehe Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Lan og sovevaner: Sitter oppe til langt på natt, for så å legge meg i 4-5 tida. Står opp 2 og sitter til 5 igjen. Litt søvn må man ha! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Det går jo ann å dra hjem å sove, og dra tilbake om morgenen. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg sov på stolen på TG. Bare flyttet vekk tastaturet og la en pute foran skjermen. Funket knall det.. sov som bare det jeg. Følte meg ikke særlig herpa elns når jeg våknet heller. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 På TG som jeg 2 timer under en trapp, så 2 timer i en krok på tribunen, så 10 timer på hotell, og var våken resten... Konklusjon: Få deg litt kvalitetssøvn, og drit i all den dårlige. På hjemmelan kommer det litt ann på, men jeg liker å sove på dagen, å sove på en liten sofa eller i en stol er bare dritt, vær heller våken. Husk at det er mulig å spille et par dager, bare du har det gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå