Gå til innhold

Dataparty og søvn?


RAM

Anbefalte innlegg

Jeg regner med det er en del her som har vært på mange LAN, og kun sovet i en vanlig stol.

Hvis du har gjort det, føler du deg veldig trøtt og/eller uvel etterpå? (Hvis du har sovet minst 4 timer i strekk).

Og hvordan har du følt deg dersom du har sovet i en stol flere netter på rad?

 

 

Jeg skal på dataparty selv snart, så dette hadde vært nyttig å vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enkelt. Ta med en sovepose og sov under bordet eller en anna plass der det går an (som det ikke renner folk hele tida). Sikkert ikke noe kjempeparty du skal på.

Vi trenger søvn noen timer i døgnet uansett hvor mye Cola vi bøtter innpå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg sov helt greit i de plast stolane på TG. Var jo aldri no ledig på gulvet rundt om kring. Såå jeg sov sittende hver natt gjennom TG, om det var om natta da, det er litt uklart. Pakka bare soveposen runt meg og la en pute på bordet. Lå og snorka i opp til 6 timer av gangen. Følte meg helt fin etter på. Var litt stiv i nakken i noen minutter da. Da kunne jeg sove med musikk på også, da slapp jeg alt det bråket fra andre steder rundt om på TG. Var deilig å sove liggende når jeg kom hjem da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du kan jo bare la være å sove, man dør ikke av søvnmangel ;)

Hjernen begynner å destruere seg selv etter 3 søvnløse døgn.

Lenke til kommentar

jeg holdt meg våken i 4 døgn...

Det er en sinnsyky merkelig følelse. Noen ganger er man trøtt, andre ganger er man hyper og avogtil noe i mellom......

Etter fire døgn sovnet jeg i stolen min(hel uten videre), og knuste hodet ned i tastaturet(det ble ødelagt) Har arr i pannen etter knappene!!!!!! haha

:D

Lenke til kommentar
jeg holdt meg våken i 4 døgn...

Det er en sinnsyky merkelig følelse. Noen ganger er man trøtt, andre ganger er man hyper og avogtil noe i mellom......

Etter fire døgn sovnet jeg i stolen min(hel uten videre), og knuste hodet ned i tastaturet(det ble ødelagt) Har arr i pannen etter knappene!!!!!! haha

:D

Heia. Så flink du var!

 

 

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
jeg holdt meg våken i 4 døgn...

Det er en sinnsyky merkelig følelse. Noen ganger er man trøtt, andre ganger er man hyper og avogtil noe i mellom......

Etter fire døgn sovnet jeg i stolen min(hel uten videre), og knuste hodet ned i tastaturet(det ble ødelagt) Har arr i pannen etter knappene!!!!!! haha

:D

Heia. Så flink du var!

 

 

 

 

:ermm:

Ja! Jeg er veldig stolt!

 

BTW: det var et Jalla 2k tastatur ;)

Lenke til kommentar

Å sove i en stol er noe det dummeste du gjør imo.

 

Gleden av å være på LAN blir borte og du sitter der i halvsvime og stirrer tomt på skjermen mens hjernen fortvilt prøver å fungere normalt.

Nei, skal du på LAN så ta med deg sovepose og legg deg NED og sov, og ikke driv med det tullet.

Dog, oppe første natta er obligatorisk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...