Stroyer Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg lurer på om det er mulig å endre fargen på den vanligvis hvite teksten i konsollen i Linux. Jeg vet det er mulig å gjøre det med instillinger, men går det an å skifte skriftfargen med en bestemt C++-kode? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://www.google.com/search?q=console+OR+...R+colour+escape Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er det samme mulig under Windows' cmd? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er det samme mulig under Windows' cmd? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) http://msdn.microsoft.com/library/default....pplications.asp Edit: SetConsoleTextAttribute Topicen på tråden burde egentlig vært endret til "Farger i konsollet". Endret 13. juni 2004 av søppel Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det samme mulig under Windows' cmd? å endre fargen på texten i cmd vinduet til Windows ja? det er relativt enekelt. bra høyreklikk på den blå linja der krysse er og maksimeringsknappen samme linja. så velger du egenskaper. der skal det stå noe om fargevalg eller noe sånt. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 wil: Øh, dette er "Programmering", ikke "Programvare". Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 bare for å gjøre det enkelt. se her CLICK ME Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) å endre fargen på texten i cmd vinduet til Windows ja? det er relativt enekelt. bra høyreklikk på den blå linja der krysse er og maksimeringsknappen samme linja. så velger du egenskaper. der skal det stå noe om fargevalg eller noe sånt. Nå mente jeg i batch eller C++ EDIT: Eller i det heletatt et programmeringsspråk som benytter seg av Win32 API... EDIT2: Nå sier jeg ikke at batch har noe med winapi og gjøre. Endret 27. juni 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå