ikt10 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hei cl1557 er en bra maskin med tanke på utstyr!!!!! og ytelse. men det er et problem det følger ikke med noen cder som kan hjelpe deg, hvis maskinen kresjer. ellers så er det vel bar det trødløse nettverket på maskinen. det går desvere ikke ann å sla det av. det vil føre til at maskinen søker etter nettverk helle tiden. det er unødvendig å sende ut unødvendig strøling? men det er en flot maskin. TENKK PÅ DETTE: Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Neida bare tull, du kan deaktivere det trådløse nettverks kortet i "device managern"... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fins det en mulighet for å deaktivere det via et program/hotkey? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg har tundra 1557 og må skru på kortet ved en knapp på skrivebordet for å få det til å søke etter nettverk. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg har tundra 1557 og må skru på kortet ved en knapp på skrivebordet for å få det til å søke etter nettverk. Du har Intel sitt Wlan kort ikke sant? Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor lang tid tok det før dere fikk whiteboxen? Har bare bestillt bil/fly adapter og jeg forandret ikke noe på selve maskina. Sto at det tok 2 dager men tviler på det Lurer også på om folk fikk en e-mail for bekreftelse av ordre og en når whitebox sente pakka. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ordrebekreftelsen får du i posten.. Fikk min en stund etter jeg fikk pc en... Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ordrebekreftelsen får du i posten.. Fikk min en stund etter jeg fikk pc en... ja, men du får det på e-mail også.. men uansett så spurte jeg om man fikk en mail når de sente ut pakka. Slik som komplett.no Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det faktisk noen som har fått bærevesken sin som man skulle få sammen med sin 1557 fra WB? MVH B Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er det. Var for en stund siden en tråd om akkurat det. Lenke til kommentar
Aequitas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kva er betre av ein CL1557 med 1024 mg ram og ati 9600 64 mb, og ein CL56 med 512 mb ram, ati 9700 128 mb, for speling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå