asad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg skal ha med meg en PC til utlandet, regner med den må gjennom røntgen. Vil dette på noen måte være skadelig for pc`en? Har noen prøvd det? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg skal ha med meg en PC til utlandet, regner med den må gjennom røntgen. Vil dette på noen måte være skadelig for pc`en? Har noen prøvd det? røntgen reflekteres vel av metall? Edit: hold deg unna gamma stråling - Kanskje HDen hadde tatt kvelden? Endret 16. mai 2004 av Dasset Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det går bra det. Bare du ikke har maskinen på da, så klart. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Det går bra det. Bare du ikke har maskinen på da, så klart. Hehe, det er en stajonær PC så det vil nok være av da ja! Ok, godt å vite at det ikke er skadelig. Men er det noen som fakisk har prøvd det? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har kjørt en laptop gjennom røntgen-maskinen et par ganger. Og den virker like bra ennå. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Der eneste som tar hvelden er floppy disketter, skjedde med med hvertfall hehe hadde cv'n min på den hehe var blank når jeg kom fram Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Siden røntgenstråling er fotoner, så skulle ikke det være noe stress akkurat... Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Takker alle kloke hoder for hjelp! *puster lettet* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Slenger meg på... Hadde med laptopen min til USA ifor, da måtte den scannes hele tiden, men funker fortsatt fett! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hadde det vært skadelig for elektronisk utstyr hadde personalet på Gardermoen nok sagt ifra! Det hadde i det minste stått en varsel eller noe.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Slenger meg på... Hadde med laptopen min til USA ifor, da måtte den scannes hele tiden, men funker fortsatt fett! Ditto. Hadde min med til Sør-Afrika og Egypt, etter 11. sep. er det masse metalldetektorer og rønten-maskiner over alt. Funker fett enda Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har kjørt en vanlig PC, Harddisker, HD baserte MP3 spillere, kassetter, floppies, fotofilm, videofilm gjennom disse scannerne og ingenting har blitt skadet hittil.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Er jo ganske så vanlig å ha med seg elektronisk utstyr gjennom røntgen-kontroll når man reiser til utlandet. Har aldri hørt om at noe har tatt skade av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå