SveinungB Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen andre her som har problemer med å få satt opp MMS med Chess? Mitt chess abbonnement bruker Netcoms nett, ikke telenor som vanlig. Telefonen er en Siemens M55 med nyeste FW, så telefonen er neppe problemet. Wap fungerer fint. Lenke til kommentar
picko Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Manuelt oppsett av MMS: (Netcom-dekning) 1. GPRS-tilgangspunkt/APN: mms.netcom.no 2. Username: mms 3. Password: netcom 4. Authentication: normal 5. Gateway IP: 193.209.134.133 6. Homepage URL: http://mmsc/ 7. *Security: off 8. *Session: connection-oriented 9. *Port: 9201 Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg har også problemer med min t630 med chess connect.(det som koster 9 kr måneden eller noe) har lasta ned alle mulige profiler både fra 1999 chess.no sony ericsson hjemmesider og alle mulige steder. så prøvde jeg med bror min sitt netcom sim kort da funka mms med engang men ikke på chess. noen somkan hjelpe??? Lenke til kommentar
a85 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du Chess med netcom dekning må du av en eller annen idiotisk grunn ringe til Chess å få dem til å aktivere MMS! Det nytter ikke å bare stille det inn på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå