tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei! Jeg må bare få si at Eurovision Song Contest like godt kunne byttet navn til Eurovision Strip Contest etter hva man så i går. Jeg så sammendraget av programmet, og tror virkelig ikke at jeg trenger å si mer. Norges sangkvalitet tapte for andre lands halvnakne damer. Nå skal det sies at jeg elsker både halvnakne og nakne damer, og at jeg egentlig er en stor motstander av hele Eurovision Song Contest, men er det en sangkonkurranse, så bør sangkvaliteten telle framfor strippingen. De kåte grisene i Øst-Europa klarte det igjen, gratulerer til dem. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er vel lenge siden MGP var en sangkonkurranse? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Det er vel lenge siden MGP var en sangkonkurranse? Jo, muligens. Enda større grunn til å skifte navn. Tror de ville tjent mange seere på det også. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vel, vi får gratulere Norge med Jumboplassen. Håper ikke vi deltar neste år. Og nei, jeg så ikke programmet. Ei heller skal jeg se en eventuell reprise. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Irriterrer meg at Sverige ga oss 3 poeng. Jeg satt og håpte på 0 poeng jeg.. ARGH... Skjønner ikke hvorfor det er så stort oppstyr over Melodi Gran Prix, det er jo så mye talentløse artister der... Endret 16. mai 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Skjønner ikke hvorfor det er så stort oppstyr over Melodi Gran Prix, dete r jo så mye talentløse sangere der... Word. Dårlige sangere er de riktige ordene. Lenke til kommentar
magh Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) MGP er de talentløses lekegrind. Hvorfor Norge stadig vedkjenner seg en plass i denne konkurransen, er for meg ufattelig. Endret 16. mai 2004 av magh Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 eg visste fra med en gang når eg så hvem så vant i den "lokale" MGP at vi kom til å tape... men vi fortjente da ikke de 3 poengene! forøvrig så er også enig i at det var litt overdrevent lite klær... overaskende at med slikt i et muslimsk land egentlig... Magedansingen var veeldig tøft da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å tape MGP er bedre enn å vinne. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Å tape MGP er bedre enn å vinne. Mulig det. I alle fall med det opplegget rundt. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 veldig mange av landene stemte kun på nabolandene sine...teit hvis politikk skal være en avgjørende årsak. hvis man ikke stemmer på talent kan man like så godt holde seg unna hele greia. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Man burde hatt dommere, ikke stemmer. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Man burde hatt dommere, ikke stemmer. halvparten av avgjørelsen kunne noen dommere stå for og den andre halvparten kunne stemmer avgjort. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Man burde hatt dommere, ikke stemmer. Enig, Miss World-opplegget er perfekt. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det er vel lenge siden MGP var en sangkonkurranse? Hva? Har det vært en sang konkurranse? Ingen har sagt det til meg!? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tidligere var det jo dommere/juryer i de enkelte landene, er ikke så mange år det har vært telefonavstemming. Noe jeg merket meg var at spesielt de gamle jugoslaviske landene var gode til å stemme på hverandre, og jeg som trodde dem avskydde hverandre som pesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå