remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hmm... Unskyld at jeg lager en litt småtåpelig topic, men spekulerer fælt på det tastaturet... Tror jeg faktisk vil våge å kalle 7610 for en venstrehåndstelefon siden det er ifølge min egen teori er enklest å betjene den med venstrehånden iogmed at knappene på venstre siden er større og at man med høyrehånden evt. må bøye tommelen en god del og at det er enklere å bruke venstre hånden... Selv har jeg noen rare fingrer som pga. tidelige år med mye piano og gitar har fått de til å bli relativt fleksible (mere enn de fleste mao.), men når man tenker på oppbyggningen av fingrene (ja nå er vi innepå "legekunnskap" og anatomi eller hva det heteR ) så tror jeg det ergonomisk sett er enklest å betjene 7610 med venstrehånden... Vel, vil gjerne høre deres tanker om temaet. (For og imot). Unnskyld for det dårlige språket i teksten ovenfor men håper at dere klarer å trekke ut ideen min, og finne noe svar på den... edit: Noen leifer som gjorde at det kom et bilde av en 2300 istedenfor ^^, men nå er den godeste 7610 der... Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ved å se på det bildet ganske nøye og å ha sett på andre bilder av denne telefonen, kan jeg jo for så vidt si meg litt enig i din påstand. Men jeg tror ikke at det er noe problem å betjene den med høyrehånden heller. Det kan jo se ut som om de har vridd tastene slik at de er tilpasset for venstrehånden, men jeg vet jo ikke da jeg ikke har prøvd denne. Hva med dere som har prøvd den? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 det er venstrehåndsarbeid ja.... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg tror den er like enkel å betjene med venstre hånd som med høyre hånd.... Nokia ville skutt seg selv i føttene om de lagde en telefon som var beregnet på enten høyre- eller venstrehåndsbrukere... men om de har 2 versjoner av 7610 stiller det seg selvsagt annerledes.. kunne faktisk vært litt kult det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ja, tenkte litt på det jeg også at det kunne ha komemt ut 2 versjoner, ene med "venstrehånds" andre med "høyrehånds" tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå