Chosiso Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Hvilket annleg ville du hatt i bilen din, hvis du hadde alt av penger! ta med bilde og! Edit: fikset litt på det nå Endret 16. mai 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg tror man bare kan ta motoren ut av bilen hvis man skal ha et slik anlegg i. Da funker det vel bare å skru bassen opp litt, så hopper bilen bortover. Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 anlegg ja, ville hatt en chevrolet 427 med sidepipes jeg. Da spilles det bestandig noe jeg vil høre på Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hadde jeg hatt allverdens penger til dette formålet hadde lyden vært enorm, og anlegget så og si usynlig... Lenke til kommentar
Boomboxx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Komplett anlegg med det sykeste fra JL audio, bortsett fra speller'n, som skulle vært Alpine med integrert LCD-skjerm og sånn. JL audio er tøffest av det tøffeste da. Tror det spiller enda bedre enn det ser ut også, skal jeg tro testene som er gjort Lenke til kommentar
adyton Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Focal Utopia serien i for og bak dører. 2 stk Focal Utopia 16" baki og audison amping. stor lcd skjerm forran med dvd xbox en pc. Alt innebygd i bilen seff. Pcen måtte vel hatt trødløst tastatur ,mus nettverk. Bare å parkere i garagen og fylle opp bilen med filmer og musikk Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Stereointegrity Custom 527 komponetesett, 2*15" SI D2 4*SI 8" Forsterkere til komponenter og midbasser: 3*Tru Class A Subforsterker: TRU Hammer SH-1 3*BraX 1f kondiser foran Hammern, en BraX 0.5f foran hver Class A, og en søt liten Cap 33 for å stabilisere strømmen til spilleren. DVD, en 15" + 2*12" LCD skjerm i nakkestøttene, alle widescreen seff, EQ, optiske kabler, Stinger el.l kvalitet batterier, 2*50mm2 Stinger HPM strømkabler, 2*150A dynamoer, Ladac regulatorer, Supra signal og høyttalerkabler og en hel del annet dilldall kommer i tillegg. Hadde nok blitt et stygt sekssifra beløp er jeg redd... Endret 18. juni 2004 av Jalla Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Problemet med Focals Utopia serie er at den er utdatert. Få eller ingen endringer siste 5årene. Forutsatt at jeg har en Audi A8 å bygge anlegget i, ville jeg hatt; Focal K2Power 6.5" foran, samme i dørene bak. I bagasjen ville jeg hatt 2stk 12" Focal K33 (tror jeg den heter) i båndpass-kasse med porten ut skiposen. Elementene kan evt byttes ut med Cadence Beast-Master. Drevet av Cadence ZRS4 og ZRS10 som er henholdsvis en enorm 4-kanaler og en enorm monoblokk. Førstnevnte er oppgitt til 4x25W og står nå i Corradoen min der den denger løs på 2x12" Beast fra Cadence. Lenke til kommentar
sfh Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 subber: 2stk resonant enginering xxx12" sub forsterker: 2stk soundstream human reign 2. frontsett: 1sett Eton Discovery D 160 SQ frontsett forsterker: 1stk soundstream human reign 4 ellers ville dette nå da bestå av det råeste på markedet.... Lenke til kommentar
sfh Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 subber: 2stk resonant enginering xxx12" sub forsterker: 2stk soundstream human reign 2. frontsett: 1sett Eton Discovery D 160 SQ frontsett forsterker: 1stk soundstream human reign 4 ellers ville dette nå da bestå av det råeste på markedet.... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vil ha det anlegget jeg har/bygger som består av: Hadde Focal KX33 sub før men har bytta den ut i disse, samt det under her: 2x Ground Zero SPL 12'' av denne typen: Sub'er 4x Helix 1000.2 blokker Helix blokker Focal K2 Power P165 Front sett. Focal K2 Power P135 Baksett. Audison Milenium 5 kanaler. Connection 50mm2 kabler til Helix Blokkene Connectin 35mm2 kabler til 5kanalern. Audison Signal Kabler. Ground Zero 12 farads kondensator: Kondensator Ground Zero BP 12.2500 Batteri. Alpine IVA-310 DVD Spiller med skjerm Spiller Vil tørre og påstå med litt bilstereo erfaring at dette er litt mer enn JBL, Pioneer, Boss og lignene stereo. (litt) Detta var alt jeg gidda og skrive og legger ut bilder av de tinga jeg har tatt bilde av. Har stortsett bare gamle bilder: Endret 7. februar 2007 av x-team Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 det trenger ikke å koste kjempe mye penger for å få extrem bra lyd... 6x Morel Supremo sett med Morel Supremo Competition diskanter som frontsett til subb holder i lange banner med 2x12" da man vil NYTTE SQ i mange år fremover... da er mange gode SQ elementer og mine favoriter: RE, SS, JL, Morel. samtlige signal/strøm kabler spesielt tilpasset og alt forsynt med flere små batterier paralell... head unit er alle Pioneer i ODR serien gode nok, ellers Alpine, Clarion topp modeller. Amps er Adcom, Sinfoni, SS, DLS, McIntosh, eldre PPI/PG gode nok, men ingen klasse D noen sted bygd om bilen slik at førersetten blir midt montert!! så behovet for tidskomp blir unødvendig... ellers er jo flere her til lands som har meget gode bilstereo anlegg i bilene sine allrede... uten at det har kostet så astronomisk mye. Viktigste av alt er å montere riktig og justere riktig -uansett ustyr merke/model -derfor mange dyre anlegg som spiller elendig her til lands også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå