Aleks_r Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Oioi.. Norge tapte Melodi Grand Prix...Igjen! Er vi ikke flinke? Hele 3 poeng, fikk vi. Mot Ukrainas 280 poeng(som forøvrig vant). Nei, la oss heller holde oss borte fra det forbaskede tullet der, har jo ffs tapt de 5 siste årene! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Norge har bevist atter en gang at vi suger i Grand Prix. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Så noen i det hele tatt grand prix.. fikk ikke med meg at det fortsatt eksisterte.. En ansamling av talentløse mennesker.. det er det det er! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Håper Norge ikke kvalifiserer seg neste år, så slipper vi denne søpla. Hele greia er helt talentløst. mvh Pantera Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ved å vinne Grand Prix ødelegger man ryktet sitt. Digget meg harsjenalt mye at vi tapte! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg er enig med dere alle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Pappa sier at Melodi Grand Prix er urettferdig, så. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Håper Norge ikke kvalifiserer seg neste år, så slipper vi denne søpla.Hele greia er helt talentløst. mvh Pantera Om jeg husker riktig, er det sånn at bare man har over 0 poeng, så er man automatisk kvalifisert for neste år. Desverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nope det har ikke vært sånn på flere år. Er bare de 10 eller 15 beste som kommer automatisk videre nå. De andre må være med i en "semifinale" først der endel forsvinner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg er enig med dere alle Nope det har ikke vært sånn på flere år. Er bare de 10 eller 15 beste som kommer automatisk videre nå. De andre må være med i en "semifinale" først der endel forsvinner Du har fulgt med du, ja. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Nope det har ikke vært sånn på flere år. Er bare de 10 eller 15 beste som kommer automatisk videre nå. De andre må være med i en "semifinale" først der endel forsvinner. Det står respekt av Bitex. Ingen andre med så mye GP-kunnskap på forumet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 GP er en forferdelig teit konkuranse anyways Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Fine damer med lite klær på (Bortsett fra den 35 år gamle britney-klonen). Kan bare mute lyden og høre på metal. Ukraina sitt innslag hadde de beste damene, altså vant de. Enkel logikk. Norge hadde en kjip ronan keating wannabe i hvit snippskjorte, altså tape vi. Endret 16. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 MGP er nesten like dårligt som Idol! tilogmed de landene som ikke er med kan stemme:P. Dessuten var det bare jalla landene som fikk mange poeng! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Synes det der GP har en slags Idol faktor. Du ringer og stemmer på folk som du aldri har hørt om og håper at han/hun vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå