Stroyer Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg installerte Mandrake 10 på en maskin med denne maskinvaren: 2.8 GHz processor GeForce FX 5200 (128MB) grafikkort 512 MB DDR-RAM Likkevel hakker spill som "Cannon Smash" selv på dårligst grafikk. Selv jeg skjønner jo at noe må være galt. Noen som vet hva? Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har du installert nvidia sine grafikkdrivere ? Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ser sånn ut. Når jeg ser på instillingene for grafisk tjener står den på NVIDIA > GeForce FX (generic) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 prøv og oppdater driverne dine.. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Om du har Community utgaven kommer ikke den med drivere til ATI og nVidia på grunn av rettigheter og slikt. Det står under installasjonen. Du er nødt til å lase ned driverne selv og installere dem. Men nVidia lager gode drivere til Linux og du vil neppe få noen som helst problemer med å installere dem. Lykke til! Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 *misunne de som har nvidia* mitt ati er et mareritt å få til riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå