Ziplink Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hey.. Jeg har noen problemer med og lage dllen dette kommer --------------------Configuration: link - Win32 Debug-------------------- Linking... Creating library Debug/link.lib and object Debug/link.exp link.exp : error LNK2001: unresolved external symbol _LoadDll@4 link.exp : error LNK2001: unresolved external symbol _UnloadDll@4 link.exp : error LNK2001: unresolved external symbol _author@24 Debug/link.dll : fatal error LNK1120: 3 unresolved externals Error executing link.exe. Dette er i link.cpp : #include <windows.h> int __stdcall author(HWND mWnd, HWND aWnd, char *data, char *parms, BOOL show, BOOL nopause) { lstrcpy(data,"//echo -a Webber"); return 3; } Detter er i link.def: LIBRARY link EXPORTS LoadDll = _LoadDll@4 UnloadDll = _UnloadDll@4 author = _author@24 Så... kan noen si meg hva jeg gjør feil???? Thx Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ok. hvilken kompilator bruker du. hvis du bruker dev c++ så følger det med ferdig kode for å lage dll filer. ellers så har jeg ikke peiling. lykke til. Lenke til kommentar
søppel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ut i fra meldingene er det er snakk om MSVC. Kan ikke hjelpe der jeg heller. (Derimot hvis det hadde vært snakk om GCC (MinGW) hadde jeg sansynligvis kunnet bidrat med svar.) Lenke til kommentar
Ziplink Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har finni det ut nå... var noe galt i .def filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå