Heatsink Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg har et power color radeon 9600se har ikke så mye penger akkurat nå og jeg trenger ikke det aller beste, så jeg har tenkt litt på brukte skjermkort(9600pro som kan flashes til xt) er det lurt å kjøpe brukte skjermkort...? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 litt feil posta.... brukte skjermkort er vel greit det... bare de ikke er brent opp, eller vifta er gåen.. kanskje lurt å skifte vifta, så slipper du ubehagelige overraskelser! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) litt feil posta.... brukte skjermkort er vel greit det... bare de ikke er brent opp, eller vifta er gåen.. kanskje lurt å skifte vifta, så slipper du ubehagelige overraskelser! får jeg fjærna det...? posten...? oppdaga at jeg var på luftkjøling i det jeg trykka Endret 16. mai 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 tror at hvis du spør en moderator så flytter de posten for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå