tbend Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Finnes det et prog som slår pcen etter klokka? kjekt å ha når man ligger i sega hører på musikk fra pcen, men den bråker nå jævlig... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 start -> kjør -> cmd -> shutdown /? (hjelp til shutdown funksjonen) Sett den opp som en planlagt oppgave, så går det nok (har ikke testet selv men burde gå) Du mener vel slå av pc'n , ikke slå som du har skrevet ? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Test programmet: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=273811 Et meget bra program som gjør det du vil Dessuten et par funksjoner til. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du mener vel slå av pc'n , ikke slå som du har skrevet ? Men enig med trådstarter, det hadde vært kjekt! Lenke til kommentar
klokka Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja si i fra når det kommer et slikt program.. Trur jeg må stille firewallen elns.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Selv bruker jeg bare shutdown kommandoen F.eks slå av pcen etter en time: shutdown -s -t 3600 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg pleier å bruke programmet Bemused. Dette er et program til mobilen min (Nokia 6600), og funker via blåtann. Med det kan jeg styre winamp fra senga, enkelt via moben. Dessuten kan programmet slå av PCen på ett tastetrykk, genialt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg pleier å bruke programmet Bemused. Dette er et program til mobilen min (Nokia 6600), og funker via blåtann. Med det kan jeg styre winamp fra senga, enkelt via moben. Dessuten kan programmet slå av PCen på ett tastetrykk, genialt Kødde du?.... Funker det på T610 og? Har faktisk blåtann på datan åsså Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 fett.. hvor finner jeg Bemused?? det funker sikkert til min også, siden jeg har symbian60 (nokia 3650) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå