Gå til innhold

GF4: Ti4200 VS MX4000


Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted at MX 4000 yter bedre enn Ti4200, Men dette fikk jeg ikke til å stemme helt. Er ikke MX serien "billig"-serien til nvidia?

Så meg litt rundt på nvidia.com men fant ikke no info om MX 4000.

Noen som vet om noen tester med både Ti serien og MX 4000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

MX4000 er ett *råttent* budsjettkort som ikke er noe annet enn ett MX440-kort med nytt navn..Etter det jeg har forstått..

Har hatt et slikt kort i noen få dager da jeg (den gang) i min uvitenhet trodde det var et OK kort...

Der tok jeg feil... Det ytet *dårligere* enn ett eldgammelt Radeon7200, for ikke å snakke om ett MX440 8x kort jeg også har. Prompte returnert/byttet i Radeon9600XT. Sistnevnte kostet selvsagt 4 ggr. så mye, men som vanlig får man det man betaler for...

Ti4200 er i en *helt* annen liga.. det holder koken selv i dag i spill som ikke krever mer en DX8.1-støtte. Og var en stund å få tak i for en rimelig penge..

Ligg unna MX4000-kortet.. det er bedre enn IGP (integrert grafikk), men ikke nok til å forsvare en pris på ca. 500 kr..

IMNHO..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Savner noen benchmarks av PCI-kort, f.eks. FX5200, Radeon 9200.

Grunnen til at jeg tar opp det her, er at jeg vil tro disse *PCI-korta* vil banke det elendige MX4000-kortet!! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...