tbend Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er blitt litt hekta på å lage maps i Battlecraft, men jeg sug i engelsk og får ikke til det dær sikkelig med alle funksjonene.. Noen som ka hjelpe med? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) ja har ett tips..følg med i engelsk timene ! Endret 31. mai 2004 av Lucas Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har et tips til dere begge, følg bedre med i norsktimene. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har et tips til dere begge, følg bedre med i norsktimene. off topic ! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du var like off topic, gidd det køddet der da! Jeg foreslår at du lastr ned tutorials på Engelsk, setter deg ned med en ordbok. Dette gjør at du lærer Battlecraft, OG Engelsk på samme tid Så litt Off Topic: Du burde følge med i Engelsk timene, det er ett av de språkene du BRUKER i gaming miljøet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå