Erad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Dette er en forsterker jeg kjøpte til konfirmasjonen min, for en leeenge siden (1997?) Siden jeg aldri har hatt noen manual.. kastet den sikkert med pakningen, så lurer jeg på hva er spesifikasjonene på denne forsterkeren? Er den noe bra? Har søkt høyt og lavt på nettet, men finner ikke noe. Jeg spør om det her først nå, siden brodern skal kjøpe seg et anlegg og, og kanskje jeg skal bytte ut noen på min som han kan få, og jeg kjøpe nytt. (hehe er en jævel på det der jeg ) Hele setupet er slik: Forsterker: Pioneer SX-404RDS Cd spiller: Pioneer PD-S505 Kassettspiller: Pioneer CT-W606DR (merk.. leenge siden, da jeg fortsatt hadde masse kassetter ) Høyttalere: Wharfedale Valdus 400 Også har den fire høyttaler utganger, og speakers A B kobling greie som jeg aldri har skjønt noe av. Klemmer jeg inn begge knappene, høres ingenting. De to høyttalerne er koblet på A delen.. Kanskje det er slik at jeg kan koble på 4 høyttalere, og velge mellom de to parene.. Synd man ikke kan bruke 4 samtidig Noen som har noe specs? Endret 16. mai 2004 av Erad Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mornings!! Fant veldig lite jeg også men kom frem til den er på 2x250 watt. Kom på markedet i 1995. Alt jeg fant ihverfall Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå