Gå til innhold

Dungeon Siege II release date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er bare å søke her på gamer.

4. kvartal 2004

 

http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17721

Bare et lite tips...er ikke gamer.no vet når det kommer.

 

Et eksempel på at gamer.no kan jo være(hvis du ikke tror mine ord liksom :ohmy: ) Silent Hunter 3, dette skrev de i sommer var utsatt til jan. neste år(tidligst) og nå klarte faktisk gamer.no å skrive datoen til september iår.

Lenke til kommentar
det er bare å søke her på gamer.

4. kvartal 2004

 

http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17721

Bare et lite tips...er ikke gamer.no vet når det kommer.

Til informasjon, du quoter et sitat fra mai 2004. Det er en god stund siden. På det tidspunktet var datoen offisielt satt til 4. kvartal 2004. Det er lenge siden vi endret til 2. kvartal 2005.

 

Et eksempel på at gamer.no kan jo være(hvis du ikke tror mine ord liksom  :ohmy: ) Silent Hunter 3, dette skrev de i sommer var utsatt til jan. neste år(tidligst) og nå klarte faktisk gamer.no  å  skrive datoen til september iår.

Datoer endres hele tiden, og det derfor det er mye jobb å holde en slik utgivelsesliste oppdatert. :-) Ubisoft hadde noen uker listet opp Silent Hunter 3 i sin releaseliste, med lanseringsdato i september. Vi fikk bekreftet at det ikke var en feil, og oppdaterte databasen vår. Nå ser jeg at spillet nylig er fjernet fra den samme listen, så vi skal oppdatere datoen vår også. Takk for feedback! :-)

 

Hvis noen oppdager feil i utgivelseslisten vår, er de hjertelig velkommen til å sende en mail til [email protected].

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
[iC,29/05/2005 : 15:12] Og for de som ikke vet det, kan man nå laste ned den ofisielle MP-BETAen.

 

Les her for mer info. :)

ja men den beta versjonen tar 9 timer og koster penger! det vet jeg jeg har beta versjonen og det kostet 60kr og tar 9timer og downloade!

Endret av lord baka
Lenke til kommentar
[iC' date=21/09/2004 : 10:06]
[iC,21/09/2004 : 09:36]
:ermm: nå står det at det skal komme ut "spring 2005"

 

http://www.microsoft.com/games/pc/dungeonsiege2.aspx

Hvorfor ikke tro dem på deres ord da?

hva mener du ? jeg sa at nå står det at utgivelsen er Spring 2005.. :ermm:

Det hørtes bare ut som at du mente at det var usansynelig/ikke sant!

Men, jeg tenkte bare litt feil...hehe..

Anyways, gleder meg til dette spillet azz! :D

quote fra microsoft

Release Date:  Late Summer 2005

:)

Lenke til kommentar
[iC,29/05/2005 : 15:12] Og for de som ikke vet det, kan man nå laste ned den ofisielle MP-BETAen.

 

Les her for mer info. :)

ja men den beta versjonen tar 9 timer og koster penger! det vet jeg jeg har beta versjonen og det kostet 60kr og tar 9timer og downloade!

Jeg betalte 0kr for den. Alt du må gjøre, er å registrere deg (som er gratis), så kan du sette deg i kø på en av gratis-serverne, og laste ned spillet over natta eller lignende.

Og det tar ikke 9 timer å laste det ned, tok i allefall ikke så lang tid til meg (jeg var faktisk oppe i 1mbit/sec).

Men kø-ventingen kan ta opptil en time (+ litt mer av og til).

Lenke til kommentar
[iC,30/05/2005 : 22:38]
[iC,29/05/2005 : 15:12] Og for de som ikke vet det, kan man nå laste ned den ofisielle MP-BETAen.

 

Les her for mer info. :)

ja men den beta versjonen tar 9 timer og koster penger! det vet jeg jeg har beta versjonen og det kostet 60kr og tar 9timer og downloade!

Jeg betalte 0kr for den. Alt du må gjøre, er å registrere deg (som er gratis), så kan du sette deg i kø på en av gratis-serverne, og laste ned spillet over natta eller lignende.

Og det tar ikke 9 timer å laste det ned, tok i allefall ikke så lang tid til meg (jeg var faktisk oppe i 1mbit/sec).

Men kø-ventingen kan ta opptil en time (+ litt mer av og til).

ja men det kan ta osgå langt tid lol jeg burde lese før jeg skriver

Endret av lord baka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...