anon12234 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hei, noen som vet av noen plasser jeg kan laste ned Street fighter til pc?, spiller ingen rolle hvilken version... og ikke no onlineshit Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har ikke peling jeg azza Veldig unødvendig post eller hur? Vet ikke hvor man kan laste det ned, men du får det for en tier på Coop Ops eller noe sånt Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du kan jo bruke en Snes emulator, for så å laste ned SF2 som rom? Funker fint det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) har ikke peling jeg azza Veldig unødvendig post eller hur? Samme sier jeg. Gigant, du burde skjerpe deg. Edit: Hva med å bytte signatur nå Gigant? Så ikke folk ser hva du egentlig har pådrevet ? Endret 16. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=59 Dårlig grafikk, men det fungerer. Finnes helt sikkert flere versjoner. Har en gammel CD (Eidos Arcade/Kixx) jeg kjøpte i Sverige. Tror ikke den er så lett å få tak i lengre. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 har ikke peling jeg azza Veldig unødvendig post eller hur? Samme sier jeg. Gigant, du burde skjerpe deg. Edit: Hva med å bytte signatur nå Gigant? Så ikke folk ser hva du egentlig har pådrevet ? neida, han kan ha den slik at moderatorene bare trenger å bytte ut selve datoen Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du finner nok Street Fighter hvis du laster ned SNES-emulator. Det er en del folk som har dette på DC++. Sjekk ut noen svenske eller norske hubber. De fleste har en emulator eller to på PC'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå