-kga- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Skulle hatt et program som regulerer hvor mye jeg kan bruke av linje på uppload, og muligens download. Fintes det? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis du tar ett søk etter netlimiter på google.com vil du finne ett bra program ! Lett å sette opp, og begrenser hastigheten både opp og ned Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Koster ikke det penger? Ville gjerne hatt et gratis program. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bruker du DC++/DC og oper eller scripts finner netlimiter i delinga di blir du automatisk banna fra serverne. De liker ikke at du prøver å "jukse" med delinga di. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Bruker DC ja, men når folk laster ned så bruker de hele uppload kapasiteten min. Da går internett treigt ellers. Desuten så får jeg skjelden lasta ned raskere en 1Kb/s, mens andre laster opp fra meg 15-20 Kb/s. Det er uretferdig. Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du supercontroller ! Et annet program som er supert til akuratt dette Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bruker du DC++/DC og oper eller scripts finner netlimiter i delinga di blir du automatisk banna fra serverne. De liker ikke at du prøver å "jukse" med delinga di. derfor deler man ikke den mappen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Prøv heller å søk etter fila hos flere folk davel. Jeg gir meg stort sett ikke før jeg finner en eller annen som har minst 50kbps. Folk med [bBB] (bredbandsbolaget) eller [10mbit] eller [bostream] foran navnet er stort sett lynkjappe å laste ned fra. Sorter search-lista etter "speed", merk av for "only users with free slots", og vær tilkobla flere servere på en gang, helst med mere enn 2000 users..så finner du nok noen kjappe. Er ingen problemer å resume med DC++, det er bare litt skjult. Bruker "search for alternates" fra download queue-lista. Da finner den filer med nøyaktig samme størrelse. Så høyreklikker du på en av dem, velger "download to...." og peker på fila som er uferdig (trenger ikke ha samme navn). Så fortsetter den der den slapp. Folk som har ubrukelig fart høyreklikker du på og velger "Remove from queue" og prøver nestemann på lista. Endret 16. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 www.netlimiter.com Det er bare sånn nedtelling etter 30 dager...er ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Prøv heller å søk etter fila hos flere folk davel. Jeg gir meg stort sett ikke før jeg finner en eller annen som har minst 50kbps. Folk med [bBB] (bredbandsbolaget) eller [10mbit] eller [bostream] foran navnet er stort sett lynkjappe å laste ned fra. Sorter search-lista etter "speed", merk av for "only users with free slots", og vær tilkobla flere servere på en gang, helst med mere enn 2000 users..så finner du nok noen kjappe. Er ingen problemer å resume med DC++, det er bare litt skjult.Bruker "search for alternates" fra download queue-lista. Da finner den filer med nøyaktig samme størrelse. Så høyreklikker du på en av dem, velger "download to...." og peker på fila som er uferdig (trenger ikke ha samme navn). Så fortsetter den der den slapp. Folk som har ubrukelig fart høyreklikker du på og velger "Remove from queue" og prøver nestemann på lista. takker og bukker. Har litt lite erfaring med DC++ programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå