nestbest Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Når jeg spiller cs har jeg en del scripts som jeg har satt in config. De fleste funker men når jeg skriver denne commanden i config.cfg:adjust_crosshair 3 så funker ikke dette. Jeg må dermed skrive denne commanden i console hver gang jeg spiller cs. Noen som vet hvorfor? Også lurte jeg på om det var noen som hadde noen bra scripts å dele?? buy scripts kanskje? Så en på nettet her om at når man tok fram kniven skulle det skifte til lefthand og når man hadde våpen blir det righthand-- for dette er vel sånn sk folka bruker er d ikke? hva er vitsen med det egentlig? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dele config fil? Er det det du mener? Du kan rette config fila etter dine egne innstillinger da. Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Dele config fil?Er det det du mener? Du kan rette config fila etter dine egne innstillinger da. Skjønte du ikke hva jeg lurte på? *1: jeg vil at commanden:adjust_crosshair 3 skal være der hele tiden slik at jeg ikke trenger å skrive den inn hver gang jeg spiller.. *2: kanskje det er noen som har noen bra buy scripts som de kan skrive her på forumet. (f.eks at man trykker f1 og man kjøper colt eller noe??) *3: Hvordan får man lefthand knife og righthand våpen`? jeg ser de har dette på sk demoer.. hvorfor bruker de d? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Slutt å heng deg opp i hva SK driver med Jeg har også kniven som lefthand i demoene jeg tar opp, og det har du og alle andre også.... Når det gjelder adjust_crosshair-tingen din er mitt forslag at du binder en key til adjust_crosshair, og så bare trykker du på den knappen for å få den fargen du vil ha. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 *3: Hvordan får man lefthand knife og righthand våpen`? jeg ser de har dette på sk demoer.. hvorfor bruker de d? Som det stod i forige post kommer dette av en "bug" i hltv/recordingen. Men hvis du absolutt vil ha det når du spiller, kan du jo gjøre slik: bind "kniv-knapp" "weapon_knife; cl_righthand 0" problemet da er at du må binde alle de andre våpnene til å være cl_riggthand 1. Skjønner uansett ikke poenget med det. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Trikset for å få adjust_crosshair automatisk er bare å skrive det 3 ganger etterhverandre i autoexec.cfg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vil ikke akkurat anbefale å bruke "fete scripts" osv. Bruk CPL GUI og endre minst mulig (eller helst ikkeno) utenfor det options kan tilby deg. Scripts og slik er neppe lov på LAN, og iaffal ikke CPL. Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Dele config fil?Er det det du mener? Du kan rette config fila etter dine egne innstillinger da. Skjønte du ikke hva jeg lurte på? *1: jeg vil at commanden:adjust_crosshair 3 skal være der hele tiden slik at jeg ikke trenger å skrive den inn hver gang jeg spiller.. *2: kanskje det er noen som har noen bra buy scripts som de kan skrive her på forumet. (f.eks at man trykker f1 og man kjøper colt eller noe??) *3: Hvordan får man lefthand knife og righthand våpen`? jeg ser de har dette på sk demoer.. hvorfor bruker de d? http://www.schroet.com/member.php?id=313757 registrer deg å last ned den configen utrolig bra laget til edit: configen er helt lovlig (sk config med noen små justeringer fra cpl config) Endret 2. juni 2004 av Xer0 Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 legger bare til at du kan sette våpen å sann på d knappene du vil inne på options- keyboard med den configen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 når det gjelder buy-scripts kan man like gjerne bruke muligheten som ligger i cstrike i autobuy.txt lister du opp de våpen du vil kjøpe når du trykker F1 (evt. andre knapper du binder" i rebuy.txt lister du hvilke våpen du vil skal kjøpes om igjen (om du f.eks. ikke vil kjøpe smoke ved å trykke denne knappen utelater du smoke ) alle våpen står fint listet opp i filene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå