Gå til innhold

cs scripts

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller cs har jeg en del scripts som jeg har satt in config.

De fleste funker men når jeg skriver denne commanden i config.cfg:adjust_crosshair 3 så funker ikke dette. Jeg må dermed skrive denne commanden i console hver gang jeg spiller cs. Noen som vet hvorfor?

Også lurte jeg på om det var noen som hadde noen bra scripts å dele?? buy scripts kanskje?

Så en på nettet her om at når man tok fram kniven skulle det skifte til lefthand og når man hadde våpen blir det righthand-- for dette er vel sånn sk folka bruker er d ikke? hva er vitsen med det egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dele config fil?

Er det det du mener? Du kan rette config fila etter dine egne innstillinger da.

:roll:

Skjønte du ikke hva jeg lurte på?

*1: jeg vil at commanden:adjust_crosshair 3 skal være der hele tiden slik at jeg ikke trenger å skrive den inn hver gang jeg spiller..

*2: kanskje det er noen som har noen bra buy scripts som de kan skrive her på forumet. (f.eks at man trykker f1 og man kjøper colt eller noe??)

*3: Hvordan får man lefthand knife og righthand våpen`? jeg ser de har dette på sk demoer.. hvorfor bruker de d?

Lenke til kommentar

Slutt å heng deg opp i hva SK driver med :roll:

Jeg har også kniven som lefthand i demoene jeg tar opp, og det har du og alle andre også....

Når det gjelder adjust_crosshair-tingen din er mitt forslag at du binder en key til adjust_crosshair, og så bare trykker du på den knappen for å få den fargen du vil ha.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
*3: Hvordan får man lefthand knife og righthand våpen`? jeg ser de har dette på sk demoer.. hvorfor bruker de d?

Som det stod i forige post kommer dette av en "bug" i hltv/recordingen. Men hvis du absolutt vil ha det når du spiller, kan du jo gjøre slik:

bind "kniv-knapp" "weapon_knife; cl_righthand 0"

problemet da er at du må binde alle de andre våpnene til å være cl_riggthand 1. Skjønner uansett ikke poenget med det. :hrm:

Lenke til kommentar
Dele config fil?

Er det det du mener? Du kan rette config fila etter dine egne innstillinger da.

:roll:

Skjønte du ikke hva jeg lurte på?

*1: jeg vil at commanden:adjust_crosshair 3 skal være der hele tiden slik at jeg ikke trenger å skrive den inn hver gang jeg spiller..

*2: kanskje det er noen som har noen bra buy scripts som de kan skrive her på forumet. (f.eks at man trykker f1 og man kjøper colt eller noe??)

http://www.schroet.com/member.php?id=313757

registrer deg å last ned den configen

utrolig bra laget til

edit: configen er helt lovlig (sk config med noen små justeringer fra cpl config)

Endret av Xer0
Lenke til kommentar

når det gjelder buy-scripts kan man like gjerne bruke muligheten som ligger i cstrike

i autobuy.txt lister du opp de våpen du vil kjøpe når du trykker F1 (evt. andre knapper du binder"

i rebuy.txt lister du hvilke våpen du vil skal kjøpes om igjen (om du f.eks. ikke vil kjøpe smoke ved å trykke denne knappen utelater du smoke :))

alle våpen står fint listet opp i filene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...