Snoft Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg har et Asus A7N8X-E Deluxe kort, jeg har 5 IDE disker, en dvd-brenner og en S-Ata disk som jeg skal ha windows på, når jeg kun har S-Ata disken og DVD-Brenneren koblet i, fungerer det bra, men så fort jeg dytter i 1 eller flere ide disker, så får jeg "disk boot failure, insert system disk and press enter" forslag ? Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja, du må sjekke at innstillingene i BIOSen er iorden. Da må du vel se under en kategori i BIOS som heter "Integreated perhipals" eller.no? Du må prøve forskjellige innstillinger for S-ATA og P-ATA. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Instillingene i bios er satt riktig, og det står ikke noe interessant i "Integreated perhipals" Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 På det HK'et må du legge inn RAID driverne selv om du ikke skal kjøre RAID. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Okey, problemet er funnet .. Jeg har kjørt S-Ata med HDene som står på hovedkortet.. Men jeg har en IDE-Kontroller av typen: Sunix PCI DMA 100 Card Når jeg setter HDer på dette kortet, så får jeg det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå