Belisarius Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har behov for drivere til lydkorte mitt Santa Cruz Turtle Beach men finner ingen. Noen som vet hvor jeg kan finne driverne? Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 http://www.turtlebeach.com/site/kb_ftp/585ftp.asp Men; Retail version of Santa Cruz only. Customers who received a Dell system with an OEM Turtle Beach card please contact Dell. | All files and documentation are offered on an *AS IS* basis and you assume full responsibility for using them. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg bruker en Dell maskin. Dersom jeg laster ned disse er det noen fare for at de ikke virker eller noe lignende. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gå på sidene til Dell da vel. Står noe om nedlastinger der, men det kreves en kode som står på maskinen, og jeg har ikke Dell ergo så kommer jeg meg ikke inn Titt litt rundt selv! Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Fant ingen ting på siden til dell. Vet noen hvor jeg finner disse driverne mer nøyaktig enn bare www.dell.no? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nærmeste jeg kommer er siden hvor du må oppgi servicenummer til maskinen din. Etter det regner jeg med du får en oversikt over filer til din maskin som du kan laste ned... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Her er driverne du trenger (DELL-TURTLE BEACH Santa cruz driver whql 4142 w9x/me w2k win xp) ftp://ftp.us.dell.com/audio/SCRZ4142.EXE Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Takk for linken spaz takk til alle dere andre som svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå