Luke Lovegroove Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Man MÅ faktisk være en sprø DESPERAT soldat for å putte snolken inn i denna damen her: Og alt det idiotiske hun presterer å si. Ordre fra høyere hold. Yeah right. Sick B*** Vg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vil ikke påsta at det hadde vært førstevalget mitt nei... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har vg tatt feil bilde, for det var lite feminint over det der. Hu er sikkert en jævel til å banke opp folk da. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hun var ikke noe fruktfat nei! Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Die bitch, and rotten in hell for what you did. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Stakkars Irakiske fanger som har sett på den dass-patronen der tilfredstille seg selv, og muligens (men forhåpentligvis ikke) de mannlige soldatene.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Og alt det idiotiske hun presterer å si. Ordre fra høyere hold. Yeah right. Sick B*** Vg Ja, hva er spesielt med det? Det er faktisk mye som tyder på det... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Uten å tenke på hva hun har gjort, synes jeg ikke at hun ser altfor dårlig ut. - Gjennomsnittlig. Ikke alle ser ut som gudommelige skapninger, venn dere til det. Selv har jeg ikke lyst til å mene noe som helst om saken, for jeg vet ikke sannheten. Det blir gjort mye jævlig i en krig, fra begge parter. At de tar det opp til etterforskning i rettsystemet er fint. Jeg tror ikke de irakerne som halshugde den amerikanske sivilisten har gjort det samme... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Og alt det idiotiske hun presterer å si. Ordre fra høyere hold. Yeah right. Sick B*** Vg Ja, hva er spesielt med det? Det er faktisk mye som tyder på det... Eh... leste du artikkelen eller? Har du sett intervju av henne? Hun er jo stokk dum. Men ok, la oss si at hun FIKK ordre om å gjøre det. Hvor syk er hun ikke ved at hun faktisk liker det? Smiler og røyker mens hun later som om hun rir en hest. Hvem gir forresten ordre om å ha en sexorgie foran krigsfanger? Trust me on this one... treffer du denne damen på byn; styr langt unna. Uansett hvor tykke ølbrillene dine er! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Trust me on this one... treffer du denne damen på byn; styr langt unna. Uansett hvor tykke ølbrillene dine er! Tror ikke det hadde blitt noe problem... Selv ikke med "trespritbriller" hehe Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Å ha seg med medsoldater foran skuelystne er perverst. Å binde halsbånd rundt en fange er noe alle her kunne gjort, et litt relatert eksempel: se bare hva russen tror greit å gjøre når dem får på seg uniformen sin. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ja... så var det den derre russen. Kids these days. Ikke lenge til russefeiringen blir avskaffet nei. Går over stokk og stein. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ikke sikker jeg mener de smmae i morra. men hu hadde sikkert funka på et dårlig nach. hvertfall med papirpose å penn. bare å tre posen over hode å skrive pen frampå så er det ingen saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå