Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvem andre enn meg synes at Chieftec er best? Eventulet di som ikke synes de, hvilket er da best? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Argumentasjonen din er vel i bestefall noe mangelfull, hvorfor synes du de er best da? vet ikke om chief'en er best, men jeg er utrolig fornøyd med mitt kabinett, stor plass, smarte løsninger, og synes de ser sånn helt ok + ut. men best tviler jeg på at de er, da burde de ihvertfall vært mer støydempet i utg pkt. Endret 16. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg er enig men hva var vitsen med og si det... det er jo ikke et spørsmål ikke et bilde eller noe bare en opplysning.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Må si at chiftec er et veldig bra kabinett og av og til angrer jeg på at jeg kjøpte meg TT! Men det er definitivt bedre kabinett der ute i verdenen! For eksempel Lian Li... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Skal være enig med deg i det! Men her er mine grunner: 1. God plass til: Cd-rooms Harddisker Vifter 2. Smarte løsninger 3. Greit design 4. Alright pris 5. Enkelt å bygge i 6. Mange muligheter for casemods 7. Godt å bære på lan 8. Kan bytte ut føtter med noen føtter med leds Er det god nok argumentasjon for deg eller? Hvilket synes du er best da? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hehe.. se der ja Har ikke prøvd noe annet enn det jeg har selv, men til gjengjeld utrolig fornøyd med det.. mangler bare litt i støydempingen synes jeg.. ellers Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Så bra for deg! Hvilket kabinett har du? Og hvilke fordeler ulemper er det med det? Takk for svar! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis jeg må ha et ordinært midi/fulltower må det bli LianLi. Beste kabinettene jeg har brukt. Men, for øyeblikket skal det en god del til å få meg vekk fra Shuttle. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg har chieftec full tower og jeg har bygd pcen min selv og er mer fornøyd med dette enn noe ant.. dårlig støydemping men det gjør ikke noe det er bare og spille høyere musikk har bygd i mange andre kabinetter men dette her er det beste så langt, god plass i det også Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Bra for deg swag! Men hvorfor en shuttle? Klarer du å få nok ytelse og slikt i en så liten datamaskin? Takk for svar! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Naturligvis. Blir ikke noe dårligere ytelse selv om maskinen er liten, bare mindre plass. Se profilen min for specs. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Klarer du å få nok ytelse og slikt i en så liten datamaskin? ????? mener du angående kjøling og slikt??? Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Swag stor CPU vifte du hadde... veldig bra pc det ja.. men får du kjølt den ned skikkelig??? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Roan Majuz! Okei swag, har aldri vært borti en slik shuttle så jeg måtte bare vite om du kunne få en god datamaskin inni en shuttle! Det vet jeg nå vertfall! Men jeg holder på mitt! Chieftec er best! Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Roan Majuz! hæ???? eg tru det lokte skikkelig naudent av deg nå!!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Swag stor CPU vifte du hadde... veldig bra pc det ja.. men får du kjølt den ned skikkelig??? Jepp. Har klokket min P4 2.8c til 3.4ghz og flashet mitt 9800 Pro til XT (gir fra seg litt mer varme da), og CPU temperaturen holder seg rundt 45 grader idle, og litt over 50 med full load. Kabinettet holder rundt 40-45 grader. Ikke så galt med tanke på at det er ganske godt overklokket. Titan viften gjorde underverker. Nice PC du har også majuz. kjallolf: Cheiftec er veldig bra med tanke på løsninger og pris, men jeg liker fremdeles LianLi bedre, men det koster mer også. Hold på ditt, men du burde ha prøvd det meste for å påstå at Cheiftec er best. Endret 16. mai 2004 av Swag Lenke til kommentar
majuz Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ENIG!!!! Swag imponert over pcen din altså... nå vet jeg hva jeg skal bruke feriepengene på!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Du har jo en bra fet pc du da. Tror det neste jeg satser på blir en Shuttle med AMD64 eller noe sånt, men jeg venter til det neste chipsettet og PCI Express kommer. Endret 16. mai 2004 av Swag Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Javel, skal være enig med deg der swag, men av de kabinettene jeg har prøvd er det chieftec som er best! Det var veldig god pc du hadde! Skulle gjerne hatt den! Takk Takk! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Godt du er fornøyd. Cheiftec er bra det. Joda, PC'en min duger den. Har hatt det mye gøy med å få den slik den er nå, selv om jeg ikke har moddet den så mye som enkelte her på forumet ville gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg