Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argumentasjonen din er vel i bestefall noe mangelfull, hvorfor synes du de er best da?

vet ikke om chief'en er best, men jeg er utrolig fornøyd med mitt kabinett, stor plass, smarte løsninger, og synes de ser sånn helt ok + ut.

men best tviler jeg på at de er, da burde de ihvertfall vært mer støydempet i utg pkt.

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar

Skal være enig med deg i det! Men her er mine grunner:

1. God plass til:

Cd-rooms

Harddisker

Vifter

2. Smarte løsninger

3. Greit design

4. Alright pris

5. Enkelt å bygge i

6. Mange muligheter for casemods

7. Godt å bære på lan

8. Kan bytte ut føtter med noen føtter med leds

Er det god nok argumentasjon for deg eller?

Hvilket synes du er best da?

Lenke til kommentar

jeg har chieftec full tower og jeg har bygd pcen min selv og er mer fornøyd med dette enn noe ant.. dårlig støydemping men det gjør ikke noe det er bare og spille høyere musikk :D har bygd i mange andre kabinetter men dette her er det beste så langt, god plass i det også IMG_0267.sized.jpg

Lenke til kommentar

Roan Majuz! :dribble: Okei swag, har aldri vært borti en slik shuttle så jeg måtte bare vite om du kunne få en god datamaskin inni en shuttle! Det vet jeg nå vertfall!

Men jeg holder på mitt!

Chieftec er best! :thumbs:

Lenke til kommentar
Swag  stor CPU vifte du hadde... veldig bra pc det ja.. men får du kjølt den ned skikkelig???

Jepp. Har klokket min P4 2.8c til 3.4ghz og flashet mitt 9800 Pro til XT (gir fra seg litt mer varme da), og CPU temperaturen holder seg rundt 45 grader idle, og litt over 50 med full load. Kabinettet holder rundt 40-45 grader. Ikke så galt med tanke på at det er ganske godt overklokket. Titan viften gjorde underverker. :thumbup: Nice PC du har også majuz. :yes:

kjallolf: Cheiftec er veldig bra med tanke på løsninger og pris, men jeg liker fremdeles LianLi bedre, men det koster mer også. Hold på ditt, men du burde ha prøvd det meste for å påstå at Cheiftec er best. ;)

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...