Gå til innhold

Far Cry kommer på konsoller, i tillegg til nytt!

Anbefalte innlegg

Det skal hete Far Cry: Instincts...

Det stod noe sånt i mailen jeg fikk fra UbiSoft:

Based on the critically acclaimed PC game, Far Cry Instincts brings on consoles a breathtaking first-person shooter that redefines the term "survival action".

Legg merke til at det står noe om CONSOLES der!!!

Les mer om Instincts her...

http://pull.xmr3.com/p/3504-81091-F39A/268...ncts.com-33.htm

Jeg har ikke fått sjekka linken, for foreløpig er det så mange nett-steder som ikke vil vises til meg! feks: Tele2.no, Amazon.co.uk, STEAM.com osv...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordømte gressplenen? Mulig jeg som misforstår deg, men det er jo de utvendige "store" brettene som gjør hele spillet!  :thumbup:  Trange ganger og mørke rom får du jo alltids i Doom e.l.  :p

ja :roll: alltså, den øya :blush: den ligner jo på en eneste svær gressplen med skog og trær (ok da, så var det ingen gressplen) men det jeg mente var at jeg skulle likt og se det foregå i feks en by :D

EDIT: Skog og Trær? :ermm: går det for det samme *trøtt*

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
At det er et helt nytt spill er nok å overdrive, men det skal visstnok inneholde litt forandringer i forhold til originalen og blir ingen direkte port.

det vert vel kanskje feil å si at det er heilt nytt, men det skal inneholde mange nye ting (baner, våpen, biler ol.) og historia er ei anna. dermed har det alle krava til å kunne bli kalt eit nytt spel. det er og eit anna selskap som skal lage det.

Lenke til kommentar
At det er et helt nytt spill er nok å overdrive, men det skal visstnok inneholde litt forandringer i forhold til originalen og blir ingen direkte port.

det vert vel kanskje feil å si at det er heilt nytt, men det skal inneholde mange nye ting (baner, våpen, biler ol.) og historia er ei anna. dermed har det alle krava til å kunne bli kalt eit nytt spel. det er og eit anna selskap som skal lage det.

Kva slags selskap skal lagge det då?

Lenke til kommentar

Kva slags selskap skal lagge det då?

Xbox-versjonen av Far Cry er ikke under utvikling hos CryTek, men hos Ubisoft Montreal

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5864 (som eg og har linka til tidlegare i denne tråden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...