JohnDoe Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jepp, maskina til en kompis har sagt takk for seg og jeg har fått i oppdrag å sette sammen ny. Maskinen kommer ikke til å bli brukt noe videre til spilling, stort sett bare "kontor" applikasjoner og internett. HK RAM CPU (evt skjermkort) (evt ny HD) Strømforsyning trenger da tips om gode comboer som er stabile, og som ikke koster skjorta. AMD / INTEL samma det, bare comboen fønker. Takker på forhånd for alle tips JD Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hvis han skal ha en kontor pc, kan jeg anbefale en "brukt" datamaskins pakke på for eksempel jmdata.no der finner du sikker hele systemer for 4000 kr +/- hvis linken ikke funker er jeg bare helt borte i natten med adressen.. Lenke til kommentar
nexo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hva med de "kontor pcene" PSdata selger?? Gå inn på psdata.no klikk på pc pakker også kliker du på office... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 PSdata er bra ja, sjekk der...PSdata Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) PSdata er bra ja, sjekk der...PSdata ta den nederste ofice pakka... Edit: eller den billigste workstation pc'n! Endret 16. mai 2004 av LgitechDInovo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå