Zipp0 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg vil ta ATX kontakten fra ledningene. Gunnen til dette er at jeg vil gjøre dette er at jeg skal legge kabelstrømper rundt. Det jeg da lurer på: når jeg trekker ledningene ut, er det flere ledninger med samme farge. Har det noe og si om jeg setter disse kablene på en annen plass når jeg setter den tilbake? eks: Jeg tar av 2 gule, og setter den øverste gule der på den nedreste plassen.. funker dette? Tror dette funker men vil helst være sikker håper noen kan svare meg på dette Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvis du leser dette så vil det hele bli enkelt for deg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det jeg da lurer på: når jeg trekker ledningene ut, er det flere ledninger med samme farge. Har det noe og si om jeg setter disse kablene på en annen plass når jeg setter den tilbake? Nei, så lenge det ikke er dimmensjonsforskjell på ledningene, så kan du bytte om innad i fargene. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Takker for svarene, hadde lest denartikelen der.. men det var lenge siden.. Hadde rett og slett ikke tenkt på det.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Du kan jo f.eks ta et multimeter og "pipe" mellom de som har samma farge... for å finne ut om de har kontakt Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 men husk.. når du drar ut ledningene, å klemme inn de låsene foran ledningene der... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hva kan man bruke for og klemme de sammen? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 En slik en, du finner/får kjøpt den på microplex.no Eller du kan lage en selv med en dremel og en spiker Lenke til kommentar
stidz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 da stikker jeg ut i garasjen og leker litt med dremmelen og prøver og få ordnet en sånn en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå