Mio Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei! Jeg har ikke spilt CS på veldig lenge nå, og tenkte jeg skulle prøve noen runder Jeg har skjønt at man trenger noe som heter "Steam" nå. Men problemet som oppstår når jeg skal innstallere dette er denne feilmeldingen: "Steam.exe (main exception): ERROR: deleted Steam.exe but the file is still there" Har søkt litt rundt på forumer angående dette, men finner ikke ut av det. Er noen som sier man må slette en fil i steam katalogen og reboote og starte steam installen på nytt "ClientRegistry.blob".dette har jeg prøvd, men det hjelper ikke. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Spill 1.5! Steam er det verste som har hendt i hele spillhistorien! 1.5 ever! Der får du ikke det problemet. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 For det første så er dette feilpostet. Du kan finne nytt steam på denne siden Prøv å last det ned igjen på nytt. Om ikke det går så finner du 1.5 og spiller det. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Spill 1.5! Steam er det verste som har hendt i hele spillhistorien! 1.5 ever! Der får du ikke det problemet. Helt, helt enig. Har sittet her og spilt cs på half-life 2 cd-keyen som fulgte med mitt 9600xt i flere mnd. og plutselig blir jeg bannet pga. "cheating". Steam skal til h*lvete og lenger enn det Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fyren trenger hjelp, drit å det tullet der da!! Prøv: Legge inn på nytt Laste ned på nytt, og legge inn på nytt Formatere, laste ned og installere på nytt Sjekke om steam.exe er der, om ikke legge den inn, få den fra en eller annen. Les faq på steampowered.com Spørr ett annet sted for her kommer sikkert noen idioter å diskuterer om steam er bra eller ikke ... Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jg har bare hadd problemer med steam!!! alle har d!! spill heller cz!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå