Gå til innhold

Spill til meg.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en fyr som liker og spille spill, men er ikke så good til og komme langt.

Vet dere om Splinter cell, metal gear solid, hitman ville kommet i smak hos meg.

Jeg er ikke så bra i og spille, men er dissse VELDIG vanskelige, da mener jeg sånne vanskelige missons, er det noen med tid der??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hitman er ikkje så vanskeleg på den lettaste vanskegraden, då kan du springe rundt som ein galning, du tåler MANGE skudd før du døyr.

splinter cell er vel ein del hakk vansklegare.

medan metal gear har eg ikkje prøvd på lenge (prøvde det på psx for lenge sida)

Lenke til kommentar
hitman er ikkje så vanskeleg på den lettaste vanskegraden, då kan du springe rundt som ein galning, du tåler MANGE skudd før du døyr.

Hitman er vanskelig spør du meg. Du har misforstått meningen med spillet hvis du løper rundt som en galning og plaffer ned alle du ser. Det samme gjelder forøvrig Splinter Cell også.

Lenke til kommentar

Hitman er vanskelig spør du meg. Du har misforstått meningen med spillet hvis du løper rundt som en galning og plaffer ned alle du ser. Det samme gjelder forøvrig Splinter Cell også.

eg meinte ikkje at du skulle springe rundt og skyte alt som rører på seg. men dette er ein moglegheit du har. når det gjelder kor vanskeleg hitman er, så kjem dette ann på fleire faktorar. dette kan vere f.eks kva vanskegrad du spelar på, kva framgangsmåte du brukar (kun sniking, eller mykje skyting, eller ei blanding) og sjølvsagt kor god du er.

og eg sa vel ikkje at du skulle gjer det i splinter cell helller.

Lenke til kommentar
eg meinte ikkje at du skulle springe rundt og skyte alt som rører på seg. men dette er ein moglegheit du har. når det gjelder kor vanskeleg hitman er, så kjem dette ann på fleire faktorar. dette kan vere f.eks kva vanskegrad du spelar på, kva framgangsmåte du brukar (kun sniking, eller mykje skyting, eller ei blanding) og sjølvsagt kor god du er.

og eg sa vel ikkje at du skulle gjer det i splinter cell helller.

Poenget med Hitman er vel kanskje strengt tatt å få best mulig stealth status og oppnå "shadow" status. Ikke noe særlig vanskelig ellers...

Endret av Smyagol
Lenke til kommentar
Poenget med Hitman er vel kanskje strengt tatt å få best mulig stealth status og oppnå "shadow" status. Ikke noe særlig vanskelig ellers...

det er akkurat det eg prøver å si. men du har moglegheiten til å springe rundt å skyte vist du synst det vert for vanskeleg, noko som gjer spelet lett(are).

Lenke til kommentar

Jodda, hvis du ikke spiller på den letteste vanskelighetsgraden, så kan det bli vrient nok å bare komme seg gjennom spillet. ;)

Lenke til kommentar

Ikke sitt inne å spill. Kom deg ut å titt på:

Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter.

Hehe, neida. MGS er et fint spill. Som du absolutt bør ta en titt på om du ikke har prøvd det. Av de spillene du har nevnt så synest jeg at det er det spillet som er lettest å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Mornings! Disse spilla er egentlig ikke så vanskelig som du/dere kanskje tror, men man må intressere seg for sniking og ha god tid...

Har selv spilt og klart MGS2: Sons of Liberty og Splinter Cell. :yes:

MGS2:SoL- Er ikke så alvorlig mye sniking som trengs, har runna det "hundrevis" av ganger.

Splinter Cell- Er et veldig snikespill, med (etter min mening) en god, og ikke så rent lite realistisk, story (med tanke på USA). :green:

Lenke til kommentar

tja, om du liker sniking, så er det jo fett.

Jeg klarte splinter cell i dag faktisk, og mener det er helt grei vanskelighetsgrad på det. må prøve og feile litt, men det må nesten til.

Jeg ser i en annen post at du har kjøpt deg gamecube, så jeg kan anbefale: (av billige spill)

Pikmin, RTS som funker på konsoll

metroid prime, helt genialt.. bare, genialt! :D

super mario sunshine, likte det ikke i starten, men savner det litt nå(jeg bytta det)

luigi's mansion, det er egentlig et ganske fett spill.

Andre spill:

soul calibur 2, har du en god venn å banke, kjøp det.

mario kart, self-explaining

++ masse masse mer.

Lenke til kommentar
Ikke sitt inne å spill. Kom deg ut å titt på:

Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter, Jenter.

Hva tror du jeg gjør om dagen :thumbs::thumbs::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...