Corleone Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 veldog of-topic da, men viste dere at fyren som spilte MacGyver var død ? Sjekk kildene dine litt bedre i stedet for å høre på sladder! Richard Dean Anderson på IMDB. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Italics noen? Forslag til videre arbeid med modden: lag ett eller annet som gir et lite støt hvis noen tråkker på (eks-)hullet . hahahah! stabile folk... Får se, tror ikke modern blir å godkjenne det Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nomix: Du skulle nesten vært permbanna for støtende avatar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Nomix: Du skulle nesten vært permbanna for støtende avatar hehe ikke støtende, 'ertende' Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Nomix: Du skulle nesten vært permbanna for støtende avatar hehe ikke støtende, 'ertende' Kan legges til at Avatar var 1kb for stor og jeg faktisk ble banned fra forum 1 uke! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvilken avatar var det snakk om ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Hvilken avatar var det snakk om ? Edit: var visst større enn 1KB for mye Endret 11. juni 2004 av Nomix Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Stilig modd det der fikk lyst til å borre et hull i gulvet og legge en server der Sette et leksan glass over og ha det slik hadde vært litt dumt når jeg skulle oppdatert server'n da... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Stilig modd det der fikk lyst til å borre et hull i gulvet og legge en server der Sette et leksan glass over og ha det slik hadde vært litt dumt når jeg skulle oppdatert server'n da... Hvorfor det? Du trenger da ikke lime fast platen.. Jeg støtter deg fullt og helt! Og gleder meg til å se bilder av det hele! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 sikker på at teipen vil hålde så lenge da? ville selv gått for plexi med Kathoder bygd ned i gulvet hehehe Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Stilig modd det der fikk lyst til å borre et hull i gulvet og legge en server der Sette et leksan glass over og ha det slik hadde vært litt dumt når jeg skulle oppdatert server'n da... Kanskje mekke et m-itx hk og noe smådeler ? ikke vet jeg, men kunne vært fett MASSE katoder Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 sikker på at teipen vil hålde så lenge da? ville selv gått for plexi med Kathoder bygd ned i gulvet hehehe vegg-til-vegg-teppet er faktisk fjernet nå.. bygd skrivebord, 2 meter bredt Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 vegg-til-vegg-teppet er faktisk fjernet nå.. bygd skrivebord, 2 meter bredt huff og jeg som håpet på et lysende gulv! Skal du modde noe på det skrivebordet da? kanskje legge pc'n nedi det (det har jeg faktsik sett et sted, men husker ikke hvor, og det var sykt gromt! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 vegg-til-vegg-teppet er faktisk fjernet nå.. bygd skrivebord, 2 meter bredt huff og jeg som håpet på et lysende gulv! Skal du modde noe på det skrivebordet da? kanskje legge pc'n nedi det (det har jeg faktsik sett et sted, men husker ikke hvor, og det var sykt gromt! Tviler på det, har en mor som KREVDE at det måtte være bøker og ikke tegneserier på hyllene, det "ser bedre ut" Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tviler på det, har en mor som KREVDE at det måtte være bøker og ikke tegneserier på hyllene, det "ser bedre ut" Haha, da så, men du kan si til hu at det kommer til å se mye grommere ut Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ville lagt katoder å plexi ..kansje satset på home made vannkjøling Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tror nok ikke det blir noe gulv mod på meg nei, tror ikke pappa, eller mamma ville blitt så veldig glad.. Men mod bli det etter nytt HK (kommer i morgen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå