Simon Aldra Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er kanskje en del off-topic, men forsøker meg like vel Greide å lage et stygt hull i vegg-til-vegg-teppet med en stol Da er det en gulvmodders beste venn, gaffateipen kommer til nytte ved siden sees en bilde-redigerers beste venn, mx500 Gulvet ble bra det, ser mer funky ut og jeg er fornøy med resultatet PS: Håper jeg ikke støter noen med denne tread'n, skulle bare se om jeg greide å få frem noen smil hos folk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Den er vel litt off topic , men skulle jeg gjordt det der ville jeg lagt teipen på baksiden med limsiden opp og så strøket alle endene over teipen, dermed hadde hullet og teipen blitt nesten usynelig . Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Den er vel litt off topic , men skulle jeg gjordt det der ville jeg lagt teipen på baksiden med limsiden opp og så strøket alle endene over teipen, dermed hadde hullet og teipen blitt nesten usynelig . En del av poenget med teipen var jo at det skulle se "gjort-på-15-sekunder" ut.. noe som også stemmer men snekker'n, sant skal sies, du er et geni med casemods Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Så klart er dette feil post....Men.... GENIALT!! Ler fremdeles! Lenke til kommentar
magh Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Heh, litt morsom mod.. men er nok mer noe for Søppel-forumet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Heh, litt morsom mod.. men er nok mer noe for Søppel-forumet hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 teipe eit hull med teip....genialt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 teipe eit hull med teip....genialt du sa det.. hehe Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 omg Du er genial! *stående applaus* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 ser det er blandede følelser men takk for positive kommentarer Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg teipet engang en kjeledress i sammen med sånn teip. Sitter som en kule det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg teipet engang en kjeledress i sammen med sånn teip. Sitter som en kule det Alt kan fixes med gaffateip fixet regnklær før jeg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dekorativt tøm ei bøtte lim over så er det bare å finne frem stolen igjenn Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Dekorativt tøm ei bøtte lim over så er det bare å finne frem stolen igjenn tøffer med gaffateip qoute Extreeme machines @ discovery: "HANK! the door fell off the car!" "Here's some duct-tape Pete, FIX IT!" Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 kunne nesten ikke gjort det bedre selv men eg har parkett men du er kjempe flink jippi 600 poster Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eh, hva med å kutte hull i gulvet...montere et hovedkort nedi... med alt som skal til for å få greia til å funke... deretter dekke over med ei småtjukk akrylplate ? Det kunne blitt sinnsykt stilig med katoder og slikt...muhahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå