Xanitra Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Eurovision i fjor var en opplevelse og en fryd for øret. Dette årets oppvisning var en fadese uten like.. Hva syns dere? om dere bryr dere om det i det hele tatt da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Å tape søppelkonkurranse nr. 1 er bedre enn å vinne. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) o.f. Sur på Sverige for dei tre unødvendige poenga. "Norway zero points!" lyder mykje bedre. Når noko som ser ut som ei sliten stripper kjem på sjette plass, så sender me Tanya Hansen neste gong, då er me i alle fall sikra ein 6. plass. /o.f. Var ikkje akurat stortalenta som var ute å gjekk musikalsk sett, Tyrkia var faktisk ikkje så ille (kikka faktisk opp frå avisa når dei sang), men det kan vel i heilheit oppsummersat som kattejammer og dårlig strippeshow. mvh janEirik Endret 15. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Har aldri sett så mange mennesker plottet for talent på løpende bånd. "Gay faggen" som "lespa" fra et av østblokklandene var på toppen og for å ikke snakke om "huleboer" kostymet til hun ene. Edit: Det lille jeg så. Endret 15. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 What? Kom Norge på siste plass i Gran prix?Har ikke set på det jeg ass, men i en så "lame" konkurranse er det faktisk en ære å komme på siste plass......en første plass i grand prix er et tegn på dårlig smak.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ruslana er jo ganske fin synes jeg da: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 "Og vi er nå direkte inne fra Istanbul, og Jostein Pedersen, hva har du å melde? - Ja, dessverre kan det nå se ut som om Norge kommer til å gå inn i depresjon, for så å glemme alt etter 17. mai." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ruslana er jo ganske fin synes jeg da: ... og det er relevant fordi? Endret 16. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Satt faktiskt å så litt på dette mens vi hadde forspiel i går. Tengte på drikkelek aat hver gnag norge fikk poeng skulel vi ta en dram pr poeng. Men som det gikk fikk norge bare sine 3 poeng og det ble ikke så mye av den leken av likevell. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ruslana er jo ganske fin synes jeg da: ... og det er relevant fordi? Fordi hun var med i eurovision I guess Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å tape søppelkonkurranse nr. 1 er bedre enn å vinne. Absolutt... Var det forresten noen som feilet i opplysningen om Euro Vision? Fikk med meg at det skulle være noen timer før det begynte... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ruslana er jo ganske fin synes jeg da: ... og det er relevant fordi? Fordi hun vant... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Personlig gir jeg utrolig hardt f... i hele greia. Enig med Haltan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Syns det er teit å tape hvis du har 3 poeng. Da er du bare dårlig. Å tape og ha 0 poeng, derimot.. DET er kult det Blir som å si: se kor mye vi bryr oss om denne drittkonkuransen da! up yours! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Syns det er teit å tape hvis du har 3 poeng. Da er du bare dårlig. Å tape og ha 0 poeng, derimot.. DET er kult det Blir som å si: se kor mye vi bryr oss om denne drittkonkuransen da! up yours! HAHAHA Yess.. Nei, EuroVision sugde hard i år ja. Så lite talent på så mange folk har jeg skjelden sett. Så dere programlederne da? Hun ene så ut som Cher x 10, og han andre så ut som broren til Frankenstein. hehe Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å tape i en slik konkurranse som melodi Grand Prix, er egentlig kun tøft. Ihvertfall slik Grand Prix har utviklet seg til å bli. Det er lenge siden jeg har sett og hørt noe som minner om talent og god musikk i denne konkurransen. Det hele dreier seg jo mest om å ha mest mulig spektakulært scene-show. Og den Norske versjonen toppes ved at man skal høre på en surrete nordlending hvis eneste oppgave i livet er å gjøre Norges forhold til Sverige så dårlig som mulig gjennom hele Mai måned. Alt dette tatt i betrakning er det rart hvor mye prestisje et enskildt land kan legge i Melodi Grand Prix. Virker som om mange lands ære står og faller på resultatet i denne syke konkurransen. It's a real weird world Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Feilpostet. MGP har ingenting med musikk å gjøre. Hører vel bedre hjemme under politikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå