Gå til innhold

EuroVision 2004


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

o.f.

Sur på Sverige for dei tre unødvendige poenga.

"Norway zero points!" lyder mykje bedre.

Når noko som ser ut som ei sliten stripper kjem på sjette plass, så sender me Tanya Hansen neste gong, då er me i alle fall sikra ein 6. plass.

/o.f.

 

Var ikkje akurat stortalenta som var ute å gjekk musikalsk sett, Tyrkia var faktisk ikkje så ille (kikka faktisk opp frå avisa når dei sang), men det kan vel i heilheit oppsummersat som kattejammer og dårlig strippeshow.

 

 

 

mvh

janEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Har aldri sett så mange mennesker plottet for talent på løpende bånd.

"Gay faggen" som "lespa" fra et av østblokklandene var på toppen og for å ikke snakke om "huleboer" kostymet til hun ene.

Edit: Det lille jeg så. :ermm:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Syns det er teit å tape hvis du har 3 poeng. Da er du bare dårlig. Å tape og ha 0 poeng, derimot.. DET er kult det :thumbs:

 

Blir som å si: se kor mye vi bryr oss om denne drittkonkuransen da! up yours!

HAHAHA :laugh:

 

Yess..

 

Nei, EuroVision sugde hard i år ja. Så lite talent på så mange folk har jeg skjelden sett. Så dere programlederne da?

 

Hun ene så ut som Cher x 10, og han andre så ut som broren til Frankenstein. hehe

Lenke til kommentar

Å tape i en slik konkurranse som melodi Grand Prix, er egentlig kun tøft. Ihvertfall slik Grand Prix har utviklet seg til å bli. Det er lenge siden jeg har sett og hørt noe som minner om talent og god musikk i denne konkurransen. Det hele dreier seg jo mest om å ha mest mulig spektakulært scene-show. Og den Norske versjonen toppes ved at man skal høre på en surrete nordlending hvis eneste oppgave i livet er å gjøre Norges forhold til Sverige så dårlig som mulig gjennom hele Mai måned.

 

Alt dette tatt i betrakning er det rart hvor mye prestisje et enskildt land kan legge i Melodi Grand Prix. Virker som om mange lands ære står og faller på resultatet i denne syke konkurransen.

 

It's a real weird world :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...