Mortsun Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Koss Headset KSC 11 50-20 000 Hz, Kabel 1,2m, 39g på... http://www.komplett.no Lenke til kommentar
diss Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det eneste som var seriøst med den tråden jeg refererte til var problemene til trådstarter. Trådstarter har med sitt innlegg bidratt til å belyse de ulike perspektivene ved markedsføringen til ulike aktører. Han har med dette bidratt til ettertanke på en konstruktiv måte, hvor idiotisk det enn er har ikke noe å si, han har stimulert forumbrukerene til å ta et standpunkt. Det du bidrar med denne tråden er ikke annet enn søppel og spaltefyll, du søker kun etter å henge ut trådstarteren, og tar jeg ikke feil, så er det i strid med retningslinjene til dette forumet. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram. Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!! At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop. At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden. PS. REF. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl= Jeg blir så forbanna på den lokale Mazda forhandleren-...nå reklamerer han for røde biler igjen...skammelig! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vil tippe den gjevne elkjøp data ansatt har meir peling på data enn snittet på forumet her... Det sier vel mer om en del av forumbrukerne enn Elkjøps ansatte er jeg redd for ... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Vil tippe den gjevne elkjøp data ansatt har meir peling på data enn snittet på forumet her... Det sier vel mer om en del av forumbrukerne enn Elkjøps ansatte er jeg redd for ... Det var akkurat det jeg tenkte på :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synes faktisk denne tråden her tar den andre helt på kornet jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synes faktisk denne tråden her tar den andre helt på kornet jeg Kanskje det var meningen også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Så når ein webshop reklamerer for ein CPU skal dei ikkje oppgi mhz? Sidan alle andre har samme frekvens... blir for dumt dette...er det rart det er krig her i verden? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ja, og det er akkurat det som er poenget med denne tråden zeph Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Latterlig ! Begynne å klage på noe sånt er jo helt på tryne... Tror neppe den "gjennomisttlige" elkjøps ansatt har mer peil på data enn noen på dette forum, av erfaring virker det ikke som om noen har peil på Elkjøp... eller kanskje det bare gjelder Elkjøp i ehm...Hønefoxxxx Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ironi fungerer ikke på internet btw. Ikke parodi heller. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 OK! Det er 16mai og alle på forumet MÅ være dritings. Jeg har lest mange syke diskusjoner om AMD vs Intel \ Nvidia vs ATI, men dette tar kaka! Ironi eller ikke, dette er teit. "Gleder" meg til å se hva som blir det neste..... Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram. Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!! At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop. At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden. PS. REF. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl= Jeg blir så forbanna på den lokale Mazda forhandleren-...nå reklamerer han for røde biler igjen...skammelig! kanskje jeg er overtrøtt.. men den var seriøst bra Edit: "overtrøtt" Endret 17. mai 2004 av Magnus_ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har det gått sport i å klage på webshop reklamer nå? Har ikke folk annet å gjøre enn å klage på at det blir opplyst vekt på et produkt? Lenke til kommentar
zadu Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 seriøst, det er en grunn for at det heter reklame... at noe veier X gram eller går X fort må da folk tåle å se i reklamer... ingen reklame ingen HW.no sådetså Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Unnskyld at jeg sier det, men dette blir rett og slett for dumt. Skal vi nekte annonsører å ta frem egenskaper ved sin butikk, varene de selger og alt annet de mener er relevant? De kan vel ikke ta med prisen i annonsene heller fordi en annen nettbutikk enten selger varen billigere eller til samme pris? Se for meg annonser med en liten logo (den må vel heller ikke være så stor) og et bilde av produktet. Ikke noe mer. Spennende greier. Nå skal jeg til naboen på 17. mai frokost, og det er tydeligvis en del som burde tatt fri fra forumet en dag i mellom også. Ha en fortreffelig dag dere og god 17. mai Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Så enig , så enig . Ha en fin 17 mai alle sammen Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det står enhver fritt å gi uttrykk for den forvirring som befinner seg i ens hode. Det jeg derimot ikke skjønner, er hvorfor dere gidder å svare på slikt som dette. Ha en god 17. mai !! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Dette er rett og slett for dumt. Er det ironi, er det grusomt feilplassert, og er det seriøst ment så bør man begynne å tenke seg om - det må jo selvsagt være lov å informere om spesifikasjoner på produkter i reklame. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg