Gå til innhold

Tvilsom reklame av pcutstyr.no på hardware.

Anbefalte innlegg

Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram.

Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!! At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop.

At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden.

PS. REF.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram.

Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!! At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop.

At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden.

PS. REF.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl=

rotflmao.gif

Nå er jo dette reklame. Da skal man jo reklamere for et produkt. Når man reklamerer for et produkt trekker man gjerne frem positive sider ved produktet (jmf. vekt i dette tilfellet). Kanskje noen tenkte på å kjøpe seg et lett headset og så akkurat den reklamen...

Kanskje dette var en tullepost, men svært så unødvendig var den da...

Lenke til kommentar

Håper seriøst dette var en utdriting av den tråden om reklamen til netshop.,. var det ikke netshop da? joda.. tror det.. det var en tragisk klage som kom der.. denne var rett og slett på trynet.. så hvis dette er seriøst.. så vil jeg bare si deg.. skaff deg en hobby eller no..

Lenke til kommentar
Dette er en latterlig klage, beklager å måtte si det.

Dette er som å si en lokalbilselger ikke kan reklamere med hvor mange hestekrefter en bil de selger har siden andre selger samme bilen.

enig. kanskje man ikke kan annonsere modell-navn på en cpu? eller antall mhz? eller cache?

"Supertilbud! Prosessor 2000,-"

:p

Lenke til kommentar

Trådstarter er absolutt ikke seriøs, bare se på innlegget han postet i den andre tråden om netshop:

Jeg sier bare:

Trådstarter har store problemer.

...

Blir forresten litt irritert over at elkjøp har fått lov til å annonsere hos hw.no... :(

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Trådstarter er absolutt ikke seriøs, bare se på innlegget han postet i den andre tråden om netshop:

Jeg sier bare:

Trådstarter har store problemer.

...

Blir forresten litt irritert over at elkjøp har fått lov til å annonsere hos hw.no... :(

der kan jeg være tilbøyelig til å være enig :p

Lenke til kommentar

Den tråden du refererer til var iallefall seriøs fra trådstarters side, denne tråden er ikke det- en useriøs tråd er overflødig og helt unødvendig- med mindre den er postet i kategorien for useriøse tråder.

At du som trådstarter ser det nødvendig å understreke hvor "latterlig" den tråden du refererer til er, sier mer om hva du føler for dette forumet enn den andre trådstarteren, det er synd å si det, men du driter deg atskillig mer ut enn han du prøver å drite ut....

Blir forresten litt irritert over at elkjøp har fått lov til å annonsere hos hw.no...
Det går desverre kortere og kortere tid mellom hver gang jeg leser slike tåpelige innlegg.. Endret av diss
Lenke til kommentar
Blir forresten litt irritert over at elkjøp har fått lov til å annonsere hos hw.no...
Det går desverre kortere og kortere tid mellom hver gang jeg leser slike tåpelige innlegg..

Synes ikke akkurat at elkjøp er noe jeg forbinder med hardware. IMO blir litt "teit" av dem å reklamere her når det virker som om mye av innholdet i reklameaviser og lignende spiller på uvitenhet.

Var heller ikke ment spesielt seriøst.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Den tråden du refererer til var iallefall seriøs fra trådstarters side, denne tråden er ikke det- en useriøs tråd er overflødig og helt unødvendig- med mindre den er postet i kategorien for useriøse tråder.

Det eneste som var seriøst med den tråden jeg refererte til var problemene til trådstarter.

(og ja, jeg seriøst kjedet meg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...