Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I filmen fra e3-presentasjonen til valve så får man på slutten en liten sniktitt på det såkalte "Counter-Strike Source". Du finner filmen på fileshack.com og fileplanet.com - den er på drøyt 700mb og krever QuickTime for å spille. Filmen generelt inneholder drøssevis av spektakulære demonstrasjoner av fysikken i Half-Life 2. Verdt å ta en titt!

Endret av LostProphat
Lenke til kommentar

Et "CS 2" vil være skummelt å prakke på spillerne helt uten videre. Så mange som spiller CS gjør det jo fordi de liker spillet, ikke fordi de vil at det utvikles et annet spill. Men hvem vet.

Det som vises av CS-spilling i den videoen er rett og slett fascinerende. Jeg frykter dog astronomiske maskinkrav for å oppnå tilfredsstillende fps.

Lenke til kommentar
Det som vises av CS-spilling i den videoen er rett og slett fascinerende. Jeg frykter dog astronomiske maskinkrav for å oppnå tilfredsstillende fps.
Ikke nødvendigvis. Har lest og hørt at HL2 koden skal være veldig bra skrevet og skal bli veldig lettkjørt m.a.o du trenger ikke NEC Earth Simulator supercomputeren for å kjøre HL2 med bra flyt.
Lenke til kommentar
Hey!

Leste i PCGW (PC Gaming World) at HL2 utviklerne ikke gadd å gi ut HL2 etter at den koden ble stjålet, de sa at d kostet for mye penger og lage

ny(e) koder! :thumbdown: Men et CS2 spill har jeg hørt skal komme! :thumbs:

Det var vist bare tull at de ikke gadd å fullføre HL2.

De utsatte bare HL2 litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...