asad Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Når jeg begynner å spille av fila med media player, hører jeg lyd, men det er ingen tegn til bilde. Jeg skal også klippe visse klipp fra filmen ( rio karneval ) inn i min egen ferie-video, i Adobe Premiere, hvordan kan jeg overføre filmen il harddisken, som èn fil? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 vel. filene er kryptert, du kan ikke bare kopiere Vob direkte til harddisk, du må bruke et program som feks gordian knot..i pakken til gordian knot er det er program som heter vstrip, kopier med dette til harddisk, å både bilde og lyd vil være der prøvd mpeg.vcr? her kan du redigere VOb filer direkte og ta vekk det u ikke vil, å lagre det som vcd-svcd-dvd etterpå?! om inteerssert se www.womble.com Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Finnes det et program som er gratis, og enkelt å bruke til å rippe dvd`er? Det første programmet du nevnte fikk jeg ikke prøvd enagang, dersom ingen av download linkene virket på siden. Og hvordan skal jeg få sett filmen? Jeg vet ikke hvilken sone det er. Lenke til kommentar
jag Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Finnes det et program som er gratis, og enkelt å bruke til å rippe dvd`er? Det første programmet du nevnte fikk jeg ikke prøvd enagang, dersom ingen av download linkene virket på siden. Og hvordan skal jeg få sett filmen? Jeg vet ikke hvilken sone det er. For eksempel DVD Decrypter, finnes mange andre der ute og... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Gordian knot http://gordianknot.sourceforge.net/modules...wdownload&cid=1 inneholder vstrip, som ripper dvd til Harddisk, og fjerner kryptering husk at du dobbelklikker på link, så kommer du til nedlastnings område mpeg-vcr er betal, men du skal kunne få en 2minutters prøve modus på det Endret 16. mai 2004 av div_ Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) du finner mesteparten av info ang emnet på Doom9 Endret 16. mai 2004 av norpheus Lenke til kommentar
Myr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er ikke det pga av at er forsjellige soner da? Hmm.. Er linken lenger oppe noe som kan gjøre dvd spillern på datan sone fri? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 trodde brasil var sone 2 slik som vi.. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 bruk VLC player for å se filmen Lenke til kommentar
Myr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 bruk VLC player for å se filmen Hvor får eg tak i VLC da? Link!? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.videolan.org/vlc/ om du søker på "vlc player" på internet (google) komme planty linker hvor du kan laste ned..t.o.m på 1 resultat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå