F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg fikk tak i en nærmest død iPaq 3650 for en stund siden. Eier'n sa batteriet var ødelagt og maks bateritid var bare et par timer. Alt annet er i orden med PDA'en. Jeg kunne tenkt meg å få tak i et nytt batteri og bytte det selv. Vet noen om en butikk som selger det, eller kanskje noen kan anbefalle en? Samme om den er utenlandsk (men helst europeisk). Takker for svar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 maskinen sluttet man å selge for en del år siden, dessuten er det bugd inn batteri så det vil bli en smule vanskelig. Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.pocketpctechs.com/i3600diykit.asp Lenke til kommentar
Lyot Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 2 timer er vel normal batteritid på en 36xx PDA.. Jeg har en 3660 selv, og bruker en "røykvarselbatteri"-lader. Kjøpte den på www.proporta.com. veldig kjekk å ha da batteriet varer veldig kort. Lenke til kommentar
leo24 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Prøv å få tak i deg en dualjacket, den har batteri innebygd og så slipper du å f*cke opp iPaq'en. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det er ikke så veldig vanskelig å bytte batteri. Batteri kan kjøpes for en (forholdsvis) rimelig penge på ebay. link: Ebay Batterijakke er ikke så veldig bra synes jeg. Siden batteri ikke er seriekoblet så får man batteriadvarsler hele tiden(?) . Bedre å bytte batteri tror jeg. Warning: Melding skrevet med 2 i promille..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå