Enure Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er det noen som vet om nettbutikker som har deksel til 6230? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Finnes kanskje ikke i norge, men helt sikkert i utlandet.... google er din venn Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kommer vel forhåpentligvis til Norge om en stund og, men vi er jo ikke kjent for å få det nyeste av det nyeste først... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg har faktisk sett den røde, den er fin (men svart er finere, men så skiller den røde seg litt ut også da ) Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Er det bare jeg som synes at Nokias orginale deksler er ekstremt overpriset? 400 kr for deksel til mobilen, skjønner nesten ikke at det er mulig jeg. Mer enn 10% av hva mobilen kostet, bare for deksel. Jaja, folk skal få lov til å bruke pengene sine på hva de vil Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synes også at disse dekslene var ekstremt dyre. Har lyst på det røde dekslet, men jeg betaler ikke 399,- for det. Det kan dem bare glemme Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Ikke bare nokia som gjør de dyre, vær sikker på at butikken også tar litt andel iogmed at de er en av de meget få i norge som selger slike deksler ediT: En skriveleif Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå