Gå til innhold

Det pleier skje rare ting med windows, men dette var nytt

Anbefalte innlegg

Det som har skjedd er at to hardisker og to cd-rommer vises som SCSI-enheter noe de ikke er. Ytelsen på hardiskene har etter dette gått ned. Har prøvd å avinstallere cd-rommene, men det lar seg ikke gjøre. Har ingen anelse om hva dette kan komme av.

Kjører winxp pro.

Noen som kan hjelpe meg å løse problemet?

[ Denne Melding var redigert av: Zamboo på 2002-04-08 23:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

c'mon, mitt Gef3 Ti500 vises det som PCI :roll: Fatter ikke de MS programmererne som lagde devmgr at AGP kort faktisk eksisterer? :roll:

Funker jo fint, men hva med;

IDE kanalene mine vises som ISA. Det er ATA 100 kontrollere, en hastighet jeg ikke trodde ISA taklet. Dessuten trodde jeg ikke HKet mitt hadde en ISA buss. Det har ingen ISA porter... Epox 8kha+ har 6 PCI kortplasser, 1 AGP (d'oh) 0 ISA.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 21:15, WebWarrior skrev:

c'mon, mitt Gef3 Ti500 vises det som PCI
:roll:
Fatter ikke de MS programmererne som lagde devmgr at AGP kort faktisk eksisterer?

IDE kanalene mine vises som ISA. Det er ATA 100 kontrollere, en hastighet jeg ikke trodde ISA taklet. Dessuten trodde jeg ikke HKet mitt hadde en ISA buss. Det har ingen ISA porter... Epox 8kha+ har 6 PCI kortplasser, 1 AGP (d'oh) 0 ISA.

Du kjører vel Win98? Da sier det jo seg selv at ting blir feil :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-11 12:37, covah skrev:

Quote:

On 2002-04-10 21:15, WebWarrior skrev:

c'mon, mitt Gef3 Ti500 vises det som PCI
Fatter ikke de MS programmererne som lagde devmgr at AGP kort faktisk eksisterer?

Du kjører vel Win98? Da sier det jo seg selv at ting blir feil :smile:

covah, du må jo være den "mest" behjelpelige personen på hele forumet. Enten har du noe fornuftig å komme med, slik som borre, eller så kan du bare la være å svare. Vet ikke hva som går inn hos deg, men det kommer overhodet ikke noe annet enn dritt ut.

Lenke til kommentar

har surra litt rundt på dette forumet ca 2 mnd. nå kommet med 2-3 innlegg.

ER helt enig at det kommer MYE dritt UT av enkelte her ja.. dessverre. virker som dem har lite fornuftig å gjøre ellers også..

trodde forumet primært skulle være til hjelp og råd feks. men dette er nærmest blitt en ren "chatte kanal" med dårlig innhold mange ganger..

takk.

h.sten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...