SeuZ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen som vet om det kommer et nytt spill i command & conquer serien? hadde vert kult med noe nytt.. C&C Generals var jo drit kult da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Eg lever i håpet om eit Red Alert 3 Lenke til kommentar
alexio Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 RA3 = *sikle-sikle* Mye moro i alle C&C-spillene, though Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ingen som kommer i nærmeste fremtid, EA games holder på å lage det Lord OF the Rings strategi spillet med C&C Generals 3d motoren... Så må nok vente litt til en evnt. Red Alert 3 Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 De gamle C&C spillene var helt konge. Etter at Westwood er ute av leken så er ikke C&C spillene like bra. Generals var middelmådig sammenlignet med de andre C&C spillene. Zero Hour var ikke så værst faktisk. Men EA Pacific har mye å lære... Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) enig i at ZeroHour var veldig bra, som add-on vel å merke. Riktignok synes jeg at Generals er et spill man svært fort blir lei av. Endret 21. mai 2004 av Celsior Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 zero hour har jo egentlig alt, bra gameplay og bra grafikk.. det er jo egentlig ikke mere og ønske seg. men det kommer sikkert noe nytt på markedet snart, med enda bedre grafikk, jeg syns nesten synd på GeForce 3 korte mitt Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg syns at Generals var et bra spill, men jeg ble fort lei av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå