Sky_Hawk Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei. Jeg har et radeon 9600 grafikkort. jeg har hatt catalyst 4.2 før og den virket helt fint, og i går innstalerte jeg 4.5 driveren. så skulle jeg spille og så frøys spillet og plutslig ble skjermen svart. Så restartet jeg og prøvde og innsallere 4.4 driveren, men d askedde det samme. Noen som hvet hva som kan væer feilen, eller hva jeg skal gjøre? Noen som har hatt noen lignende feil? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 avinstarlert den forje drivern? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 ja da jeg hadde avinstalert den forige ja. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Har ikke kjørt driver kleaner nei. bare slettet den gamle og innsatalerte den nye. det virker bra helt til jeg begynner og spille. da er da det klikker Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har ikke kjørt driver kleaner nei. bare slettet den gamle og innsatalerte den nye. det virker bra helt til jeg begynner og spille. da er da det klikker så prøv driver cleaner da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 bruk heller driverene fraomega Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror ikke det der er driverens feil.... Kan det være varmeproblemer??? Evt. annen defekt hardware. Mitt Radeon 9600 XT har ingen probelemer med catalyst 4.5. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 temprturen på det var 60 grader før. da virket det helt fint. så innstalerte jeg catalyst 4.5 og kjøpte en ny vifte til kortet så nå er tempraturen mye lavere, men det virker ikke. har uinnstalert de gamle og prøvd driver cleaner og alt, men det virker fortsatt ikke. ingen som hvet hva som kan være feilen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå