Gå til innhold

På tide med en backup telefon?

Anbefalte innlegg

På en måte har jeg lyst på en N-gage men på en annen side så er det jo en ganske stygg telefon som man må snakke sideslengs i :p

Man ikke snakke sidelengs i den.. Man kan holde den ca som en vanlig telefon..

Sms går ikke så veeldig raskt men greit med litt trening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er vel den karen som kjøpte N-Gage til 1kr. Det var med det nye Netcom-abonnementet, easytalk eller noe. Iallefall, 1kr for mobilen, 89kr måneden.

Har hatt den i halvannen uke nå, og er stort sett veldig fornøyd. Jeg bruker den i tillegg til P800-en min, og jeg tror ikke jeg ville hatt den som primær-telefon. Jeg har lyst til å ta telefonen i full offentlighet uten å se ut som en mongo. :)

Jeg har ikke noe problemer med å skrive meldinger med den, selv om jeg kunne tenkt meg at knappen som veksler mellom alternativer i ordboken var på venstre meny-knapp, ved siden av c-knappen.

Det eneste negative, er batteritiden. Jeg ringer lite med denne telefonen, kanskje 1-2 minutter per dag, og meldinger blir det kanskje en eller to av. Jeg hører på radio/mp3/ogg til og fra jobb (10-15 minutters gåtur), og innimellom hvis jeg tusler rundt i sentrum.. og litt spilling innimellom, kanskje en halvtime eller så. Likevel jeg lade telefonen omtrent med en gang jeg kommer hjem.

Uansett, vel verdt kronen jeg betalte. :)

89,- i måneden?

Wow :wow: Jeg betaler sikkert det dobbelte :blush:

Hvor var det du kjøpte/bestillte den? Men er det bra ringe/sms priser på abb'et?

Lenke til kommentar
Jo det er jo så godt som umulig å få mer enn 20 000 poeng :nei: Det var jo greir kontroller på 3650 da :yes:

Hvordan har du fiksa og spille THPS på 3650?? Har prøvd på det lenge!!!

Husker ikke, men jeg mener jeg fikk det til ;)

Hadde du noe ekstra program da?? Eller hadde du bare det på hele telefonen?? Hadde faktisk tenkt til å kjøpe N-Gage bare pga det spillet!!

Lenke til kommentar
Jo det er jo så godt som umulig å få mer enn 20 000 poeng :nei: Det var jo greir kontroller på 3650 da :yes:

Hvordan har du fiksa og spille THPS på 3650?? Har prøvd på det lenge!!!

Husker ikke, men jeg mener jeg fikk det til ;)

Hadde du noe ekstra program da?? Eller hadde du bare det på hele telefonen?? Hadde faktisk tenkt til å kjøpe N-Gage bare pga det spillet!!

Så vidt jeg husker var det en rar fil, men jeg er svært usikker ;)

+at jeg har ikke lyst på en ny banning akkurat nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...