Gå til innhold

Rart Mozilla Firefox problem her på forumet.

Anbefalte innlegg

Har et litt merkelig problem her på forumet når eg leser en tråd og bruker nyeste Mozilla Firefox.

Det er svært skjeldent dette skjer og det er ikke lett å forklare så eg legger derfor ved et lite bilde:

topic.gif

Topic hvor bildet er hentet fra.

Som dere kan se så mangler "bunnen" på siden,dette skjer kun i topics og refresh/restart av browser har ingen effekt på problemet.

Er innom andre forum som bruker IPB hvor eg så langt ikke har sett dette problemet.

Ps.Eg bruker Invision skinnen her på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har firefox, får det samme noen ganger. Har kommet til konklusjonen at det er firefox som rett og slett bommer litt på et script noen ganger. Har ikke funnet ut hva som trigger det enda, men IE har ingen problemer med de trådene. Har i tillegg funnet ut at firefox kødder opp edit-siden hvis innlegget er griselangt :)

Tråder som handler om forumet, skal ligge i FORUM --> tilbakemeldinger til moderatorteamet, og ikke i hardware --> tilbakemeldinger. Sistnevnte kategori er for tilbakemeldinger til nettstedet hardware.no

Stenger denne da jag har svart på spørsmålet ditt. Har du mer å legge til så anbefaler jeg deg å gjøre det i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...